Diy monter til legofigurer

Jeg har lenge lekt med tanken om å lage noe til å ha alle legomennene på/i og da jeg fikk se dette monteret på Ikea så jeg potensialet. Egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe en av de dype rammene de har, men denne var jo mye bedre.

Lykkeliten har en lei tendens til å ta fra hverandre alle sammen og de bittesmå hendene og hodene forsvinner. Derfor bestemte jeg meg for å “gjemme” noen av mennene til han slutter med det.

Til monteret perlet jeg lego logoen,

skrudde fast noen legoklosser

og limte fast en legoplate. Alle mennene kan fint tas ut, men det har ikke lykkeliten funnet ut enda og jeg har ikke tenkt å fortelle det *hihi*

Lurt, eller hva? 

Det er alltid gøy å ha noen kreative prosjekter å holde på med. Mitt neste prosjekt tror jeg blir å male en gammel gyngestol.

Har du noen kreative prosjekter du holder på med nå?

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

Tusen takk for at du titter innom meg og min verden!

Jeg  deg en fin kveld! 

Klem fra Engla

 

 

 

#rerler #hama #hamaperler #hamabeads #panduro #lego # legofigurer #barnerommet #diy #kreativ #legooppevaring #doityourself #legomonter #englaskreativeverden #interiør #batman #starwars #perling #mammablogg #lylkeliten #barnerom #ikea #ikeahack
6 kommentarer

Siste innlegg