Perlepyntet bord

Ja nå har jeg virkelig stått på en stund og i dag ble jeg ferdig med spisebrikke nr 5. Så nå har jeg bestemt meg for å bytte navn fra Engla til Perla *hihi*

Enormt mye jobb og mange timer ved kjøkkenbordet, men da jeg ser resultatet er jeg veldig fornøyd.

Her har jeg dekket med mitt fineste service fra Rice. Jeg elsker de fargerike produktene derfra.

Jeg kjenner at jeg har veldig lyst til å perle mer, men vet ikke helt hva neste prosjekt blir…

Har du noen tips?


 

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

Klem fra Engla

#perler #hamaperler #fargerikehjem #kreativ #diyprosjekt #diyspisebrikke #diy #spisebrikke #perling #panduro #rice.dk #ricedk #rice #fargerikt #hobby #håndarbeid #interiør #englaskreativeverden #engla #perla #kjøkken #service #inspirasjon
2 kommentarer
    1. skal si du er flinke,og så fint som det blir )) et kjøkken å bli glad i ))
      Tja hva skal du lage ? det kan jo være veggbilde,nøkkelringer eller hva med en uro som henger i taket )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg