Med vaskeutstyr i glade farger går fredagsvasken som en lek…

Det er kanskje å overdrive en smule, men jeg blir glad av farger, så det er ihvertfall mye artigere å ta frem vaskeutstyret når det er fargerikt og fint *hihi*

Forrige uke fikk jeg nemlig en stor eske med fargeglade Rice produkter fra Frøken Rosa

Jeg elsker de fargerike Rice produktene og begynner å få en fin samling med ting derfra. Alt fra kopper og skåler til kakefat, lysestaker, puter og oppvaskhansker.

De søte fuglene er også derfra, og i dag er jeg så heldig å få gi alle mine lesere 30% avslag på alle produkter hos www.frokenrosa.no 

Koden er “Englaskreativeverden” og rabatten varer til og med søndag 3 juli.

“All you need i love” and a splash of colors *hihi*

Endelig fant jeg favorittblomsten min hos den lokale blomsterbutikken og jeg ble nesten rørt av synet. Så med bildet av min favorittblomst ønsker jeg deg en herlig fredagskveld og en riktig god helg!

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden.

Klem fra Engla

#interiør #ricedk #riceprodukter #frokenrosa #frøkenrosa #rabattkode #sponset #fargeglede #fargerikehjem #fredagsvasken #helg #englaskreativeverden #engla
1 kommentar
    1. Jeg er jo veldig glad i farger, men synes ikke det hjelper det spøtt på vaskelysten altså… For vasking er jeg ikke så glad i 😀 Ha en fin kveld Engla <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg