“Everyday magic for your home”

Farger gjør noe med humøret mitt, de gjør meg rett og slett glad. Da er det kanskje ikke så rart at jeg har falt pladask for de fargerike produktene fra Rice

De er jo faktisk laget for å glede oss når vi lager mat, baker, vasker, leker og slapper av. Det er til og med en fryd å ta oppvasken da kommen/oppvaskmaskina er fylt av fargerike produkter

De nyeste tilskuddene av Riceprodukter er disse fargerike bollene fra www.kitchentime.no

Kitchentime har mange av produktene fra Rice. De har også mange andere flotte produkter som jeg ønsker meg, men en ting om gangen… *hihi*

Denne gangen ble det de fargerike bollene og kruset med høner på, og jeg er strålende fornøyd!

Lupinene har endelig kommet frem igjen, og jeg blir like glad hvert år. Jeg hadde lyst til å ta med alle hjem, men nøyde meg med denne ene. Ihvertfall i første omgang *hihi*

Liker du de fargerike produktene, eller liker du de mere nøytrale?

Jeg ønsker deg en fin sommerkveld!

Klem fra Engla

 

#rice #ricedk #kitchentime #nettbutikk #fargerikt #farger #fargergjørmegglad #englaskreativeverden#norgesglass #fargeriktkjøkken #sponset #fargerikekjøkkenprodukter #fargeglede #interiør #kjøkken

2 kommentarer
    1. Jeg er veldig glad i farger som du vet, spesielt på klær 🙂 Men også noe i bilder og på ting. Men interiør er jeg nok LITT treg…Tror det har noe med å gjøre at vi er to, og han er ikke LIKE dilla på farger 😀 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg