Så ble det Johan og meg…

ihvertfall for en stund…

Som jeg tidligere har fortalt har jeg bestilt meg sofa fra Sofacompany. En petrolfarget veoursofa som heter Anne.

Denne uken kom både sofaen, de to stolene og puffen jeg hadde bestilt.

Men, gjett om jeg ble lang i maska da jeg åpnet pakken og fikk øye på noe grått.. For i den store pakka var det nemlig en sofa med navn Johan.

Jeg hadde altså fått feil sofa. Lageret i Danmark hadde plukket Johan ved en feiltagelse. En menneskelig feil og etter å ha vært i samtale Sofacompany ble vi enge om at jeg kunne låne Johan til jeg får min Anne om et par uker.

Det er det jeg kaller servise. Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe tenker jeg, for det er slettes ikke værst å sitte i denne sofaen heller. Kjempefin er den også, så jeg takker og bukker og er ikke i tvil om at Sofacompany er og blir en av mine favorittbutikker.  

 

Nå er ostepoppskålene fylt opp og lykkeliten og jeg er klare for fredagskosen.

Jeg ønsker deg en riktig god helg!

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

5 kommentarer
    1. Hei. Hva slags type gulv er det du har i stua? Likte det og kunne tenkt meg det på kjøkkenet mitt.

    2. Solveig Henriksen: Hei Solveig. Ta en titt i kategori oppussing, der finner du all info om gulvet. Jeg vet også at de selger det samme gulvet på Bauhouse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg