Interiørblader til inspirasjon og gjør det selv prosjekter

Disse øyeblikkene er gull verdt for meg. En stille stund med tekoppen og et interiørblad. Det er ikke så ofte det skjer, men det er kanskje derfor disse øyeblikkene blir så spessielle. 

Det er sjeldent jeg ser på tv, og voksenbøker har det også blitt lite av etter at lykkeliten kom til verden. Men barnebøker derimot, det leses hver dag *hihi*

Jeg abonnerer stort sett alltid på et eller annet interiørblad og i dag har jeg tittet hos bladkongen. Jeg pleier alltid å bestille blader derfra, for det er så kjekt å få bladene rett i postkassa. Det er mye billigere å kjøpe et abonnoment enn å kjøpe bladene i butikken, og jeg får de gratis tilsendt allerede før de er i butikken. I tillegg kan man ofte velge mellom flere fine gaver da man abonnerer på interiørblader, og fine gaver det liker jeg jo *hihi*

Noen ganger er det faktisk gaven som blir avgjørende for hvilket blad jeg velger også.

Denne vasen fikk jeg i velkomstgave da jeg abonnerte på rom123 før jul

Jeg har prøvd BO BEDRE, rom123, Bolig Drøm, BONYTT,Lev Landlig, VAKRE hjem & interiør og Bolig Pluss… 

Nå tenkte jeg å prøve ett abonoment igjen. Jeg er usikker på hvilket blad jeg skal velge denne gangen, men rom123 og BoligPluss har nok vært mine favoritter hittil, for de har ofte fargeglade hjem, diy tips og gode ideer.

Bladene i seg selv er jo små kunstverk. For en stund siden laget jeg meg en krakk av interiørblader. Jeg bandt sammen bladene med to belter og la en pute på toppen.

Abonnerer du på interiørblader?

Har du et favorittblad?

Bruker du bladene til noe annet enn å lese i dem?

 

 

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

 

 

#inspirasjon #interiørblader #boligpluss #rom123 #vakrehjem #levlandlig #bolidrom #bladkongen #tips #interiør #kjøkken #hverdagsglede #lykkeliten #diy
5 kommentarer
    1. Jeg verken leser interiørblader eller bruker dem til annet. 😀 lite opptatt av interiør egentlig. Her i huset er nesten Hr Frodith mer interessert:-D klemmer til deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg