Nymalt kjøkken!

Denne uken har jeg malt kjøkkenet igjen. Det er bare litt over ett år siden sist, men da så jeg med en gang at fargen ikke kom til å vare lenge.

Denne gangen har jeg landet på en helt lys farge. Den ser kanskje hvit ut, men den er hvit med blåskjær og passer godt til de andre veggene her.  

Fargen heter snøfnugg og fargenummeret er IN-541.

Jeg synes det ble fint og at de andre fargene kom bedre frem nå. Spessielt det gule.

Her er det meste malt. Enten med kost, rulle eller med spray. Rammene på veggen er bruktfunn som jeg har sprayet og spisebrikkene og drikkeunderlagene er også bruktfunn som har blitt malt.

Den fine dispenseren er fra rice og akkurat nå har jeg gieaway på instagram. I samarbeid med www.vimse.no har jeg fått gleden av å kunne gi en av mine følgere en dispenser i valfri farge og str. Så ta en titt på instagram hvis du vil delta.

Her har virkelig våren kommet og det er et hav av disse skjønne blomstene. Jeg elsker denne årstiden, når alt begynner å spire og gro igjen. Det er så fint å bare kunne gå ut døren for å finne blomster til å ha på bordet.

Har vårblomstene kommet hos deg?

Til slutt  vil jeg nok en gang si tusen, tusen takk til alle dere som titter innom meg og min kreative verden. Jeg setter utrolig stor pris på dere og alle de koselige kommentarene dere legger igjen her hos meg  

Klem  fra Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#nymalt #fargekode #oppussing #interiør #fargerikehjem #fargergjørmegglad #diy #englaskreativeverden #giveaway #sponset #konkurranse #gjørdetselv #snøfnugg #vår #vårtegn #hvitveis #smoothie
10 kommentarer
    1. Blei veldig fint..delikat farge 🙂 Ca 18 år siden vi malte kjøkkenet..så kanskje på tide..hehe..
      Nydelige hvitveis…har funnet både det og flere vårblomster :)) God natt og fin morgendag :)))

    2. annebe: Tusen takk <3 18 år var jo litt da, men det viktigste er at man trives i hjemmet sitt. Noen elsker sko og andre elsker maling. Jeg elsker å male og jammen har jeg mye morro for 200 kroner 🙂
      God natt kjære deg

    3. fruensvilje: Tusen takk kjære deg <3 Jeg synes det er så spennende med litt forandring og da invisteringen er 200,- kroner og tre-fire timers arbeid er det ekstra gøy 🙂

    4. det ble superfint!!! fargene på møblene kom mye bedre fram nå og fikk skinne alene hver for seg <3 det der tror jeg du blir superfornøyd med!!

    5. Så fint kjøkkenet ditt ble! Og koselig med vårblomster. Det er nok ulikt hvor man bor, men her i min bydel (også i Bergen) er det hvitveis, hestehov, løvetann, lungeurt og Vårkål (ligner på smørblomst) og hage”forglem-meg-ei” er også kommet. Og trærne begynner å gå svakt grønnskimmer – det er så deilig, for nå er det VÅR!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg