Sofa til salgs !!!

Nå har jeg funnet drømmesofaen. Eh… eller det vil si drømmesofaene… HJELP!!! Jeg har virkelig valgets kvaler.

Den sofaen vi har nå kjøpte jeg brukt da jeg flyttet inn her for snart fire år siden og det var “den første og den beste” på en måte. Jeg trengte en sofa fort, fikk den billig og fikk hjelp til å få den hjem. Da ble det sånn.

Den er deilig å sitte i, god å ligge på og ifølge lykkeliten helt super å hoppe i.

Det er en behagelig sofa, som jeg slipper å være så redd for og jeg har hatt mange fornøyde overnattingsgjester liggende på den. Men jeg synes den blir så uhåndterlig og tar så stor plass i vår lille leilighet. I tillegg begynner den å bli veldig slitt.

Som du sikker allerede har skjønt er jeg veldig klar for en ny sofa, så rop ut hvis du er interessert i den gamle. For den er nemlig til salgs!

Jeg har sett på mange. Sovesofaer, hjørnesofaer, stoffsofaer, skinnsofaer osv, så fikk jeg øye på denne hos sofacompany og det var kjærlighet ved første blikk…!

En GUL sofa! Jeg elsker jo gult og denne har jeg aldri sett maken til. Så lett og nett og gul og kul! Men den finnes jo i andre fine farger også da…

 

Gult er kul, men grønt er skjønt. Også er det grått da, som er ganske rått…Det er jo det de fleste velger…og det er jo praktisk…og en “farge” man ikke blir så fort lei…

 

Men jeg har jo ingenting i grått… Først var jeg faktisk helt bestemt på den gule og ville ha en tre-seter en to-seter og en stol, men så gikk det opp for meg at selv om jeg elsker gult kan det kanskje bli “too much” i vår lille leilighet. 

Da var det på`n igjen med tankespinn da…Skikkelig luksus problem *hihi* Men når jeg først skal kjøpe noe nytt ønsker jeg å finne en løsning som jeg kan leve med over tid. Så nå har jeg vært innom brun (for det er en farge som går igjen i gulvet) blå, for blått er jo også flott, grønn, rosa, lysegrå og mørkegrå, men det er neimen ikke lett å bestemme meg.

 

 

Det er bare en ting som er helt sikkert og det er at jeg har funnet drømmesofaen(e) min hos Sofacompany  , jeg klarer bare ikke å bestemme meg for hvem…

Hvilken liker du best, og hvilken synes du vil passer best her?

Jeg skal ihvertfall prøve å bestemme meg i løpet av helgen, men først ostepopp!

Jeg ønsker deg en fin fredagskveld og en riktig god helg 

Klem fra Engla

#interiør #sofa #drømmesofa #sofacompany #sofakompaniet #design #danskdesign #gulsofa #gulterkult #blåtterflått #grønterskjønt #gråtterrått #fargeriktinteriør #fargerikt #happyfriday #ostepopp
2 kommentarer
    1. det var mange fine sofaer her,den gule vil nok passe fint hos dere ) var nok den fasongen jeg likte best også,) men skulle jeg hatt en farge som passet til min stue i dag,måtte det bli den grå eller grønne,mine stuevegger er nemlig gule

    2. Det var en fin sofa ja! Tror den rosa ville ha passet godt inn hos deg! Eller så er jo grått et trygt og nøytralt valg som du skriver. Da kan du jo forandre alle farger uten å tenke på at der lå passe med sofaen 🙂 skjønner at du har valgets kval. Lykke til og god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg