Full jubel i heimen..!

Ja her er det full jubel om dagen. Det startet med at jeg pusset opp denne kjøpmannsdisken som nå har havnet på rommet til lykkeliten.

Den var opprinnelig i furu, men jeg har malt den i regnbuens farger. Til og begynne med hadde jeg den på kjøkkenet, men for noen uker siden flyttet jeg den til lykkeliten sitt rom. Da pyntet jeg den med wallstickers fra Jubel De fine plakatene på veggen er også derfra.

Som dere kanskje vet er fredag min favorittdag og fredagen som var dukket det i tillegg opp en pakke i posten. Den var fra Jubel , for i dag lansereres nemlig jubelputene og vi var så heldige å få sjekke ut de flotte putene. Det er ikke ofte lykkeliten er begeistret da det kommer pakker med interiørartikler i posten, men med dette innholdet ble det full jubel i heimen.

Du skulle sett oss i går da vi hadde footoshut her. Lykkeliten sto i sofaen og fikk lov å kastet puter på meg. Jeg prøvde å få til et bilde med luftbalongputa i luften, Det var neimen ikke lett med mobilkameraet, men vi lo så tårene rant. *hihi*

Fine, fargerike og lekne puter som får terningkast 6 fra oss begge!
Til slutt et bilde av den fine blomsterbuketten jeg fikk av lykkeliten i går  Min skjønne fireåring 

Jeg ønsker deg en superduperfin mandag og håper du får en fin start på den nye uken!

Klem fra Engla

#jubel #gjenbruk #oppussing #barnerom #interiør #sponset #lykkeliten #wallstickers #diy #hestehov #familie #mamma #fargerikt #regnbuensfarger #stue #inspirasjon
3 kommentarer
    1. Hei =) Er så fasinert av disse teppene du hekler av sengetøy, så fine de blir.
      Jeg har prøvd meg litt frem, men mine fastmasker blir så tette selv når jeg følger din oppskrift.
      ser du får mer “hull” i dine tepper.. Hva kan jeg gjøre galt? Hilsen Ine =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg