Tutti frutti kjeks, priskrig og heklet påsketeppe av gamle filler…

I går lagde jeg tutti frutti kjeks. Noen fargerike kaloribomber, som vi ikke klarer å stå imot.

De er laget av smør, sukker, egg, mel, vaniljedråper og tutti frutti. Masse tutti frutti…!

Oppskriften fant jeg HER De er veldig enkle å lage og passer perfekt til å dyppes i påskens kakao.

Vi måtte prøvesmake litt både i går og i dag. Men nå skal vi spare resten til påsketuren og det er helt greit, for nå er det nemlig priskrig på ostepoppen også,

så nå er det ostepopp både fredag og lørdag *hihi*

Jeg har sett at folk har gått bananas i smågodthyllene disse dagene, noe jeg har holdt meg langt unna. For her er det litt sånn at jo mere vi kjøper jo mere spiser vi, så da må jeg bare prøve å styre unna. Alt utenom ostepop. Med det er jo ost, så da er det helt sikkert litt mindre usundt enn alt det andre..

Har du gjort noen kupp i matbutikkene?

Siden det er påsketider kjører jeg på med gult, så i kveld skal jeg prøve å få ferdig dette teppet. heklet av gammelt sengetøy. Endelig er det mulig å sitte ute å rive filler igjen også, så i dag har jeg revet så støvskyen sto rundt meg.

Jeg ønsker deg en fin kveld!

Klem fra Engla

 

 

#tuttifruttikjeks #hekleteppe #gjenbruk #redesign #hekle #hobby #bake #kjeks #påske #priskrig #håndarbeid #ostepopp #interiør #interiørblogg #farger #oppskrift #kaloribombe #hekling
5 kommentarer
    1. det er bare så fargerikt og lekkert hos deg )) og dei kjeksenen var helt supre,du steker dem med tuttifrutti på ?
      Jeg har begynt et nytt liv uten godteri og annet snacs dette året så den krigen ser jeg ikke på,men kjøpte da appelsiner i dag til 2.50 og 1,5 kg gullerøtter til 2.50 ))
      Håper du får en fin påske

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg