Perlepyntet til påske

Som du kanskje allerede har skjønt elsker jeg å perle. Det er noe jeg kan sitte med i timesvis.

For noen uker siden fikk jeg med meg datteren min også, og da perlet vi vimplene som henger på veggen i bakgrunnen.

Noen av disse harepusene perlet jeg i fjor, men jeg har perlet noen i år også. Blomsterpinnene har jeg laget med hjelp av en limpistol og et grillspyd.

Til jul laget jeg all pynten selv og det meste var perlet. Sånn tror jeg jammen det blir til påske også.

Lager du noe av pynten selv?

Lykkeliten hadde så lyst til at jeg skulle perle Minions til han, så for noen dager siden perlet jeg denne som har har hengende på døra si.

Nå er tekoppen fylt og sofakroken skal inntas.

Har du lyst til å følge meg på facebook finner du meg på Englas kreative verden og på instagram finner du meg på englaskreativeverden

Der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min kreative verden.

Jeg ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Klem fra Engla

 

#perling #perler #hamaperler #hobby #lykkeliten #påskepynt #påske #diy #diy_engla #englaskreativeverden #instagram #facebook #fargerikt #fargerikthjem #lea #minions #gds #interiør #interiørblogg #kreativ #kreativt
4 kommentarer
    1. Etter at du viste hva man kunne gjøre med perler for en stund siden, fikk jeg lyst til å prøve jeg også. Jeg har ikke vært like kreativ som du enda, men noen få ting har jeg da laget. Så takk for tipset :o)) Så flott påskepynten ble!

    2. Hei, hei 🙂 Så fargeglad og flott blogg.. Følger bloggen din, og har nominert deg til Liebster Award. Ta en titt inn på min blogg, mmanum.blogg.no og se hva det går ut på.
      Ha en fin, fin kveld. Hilsen Marianne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg