En gave som varmer dobbelt opp

Julaften nærmer seg med stormskritt og i den forbindelse vil jeg gi deg en rabattkode og muligheten til å vinne en deilig bambuspledd fra www.viga.com

 

VIGA er et nytt, norsk tekstilkonsept. Den første produktserien ble lanserert i nettbutikken fra våren 2015.

HUMAN TO HUMAN betyr at de deler. For hvert produkt de selger, donerer de et pledd til mennesker som trenger det.

I 2014 donerte de 2500 pledd til Filippinene og i 2015 har Viga i samarbed med Plan International Norge donert 2.500 pledd til Malawi.

VIGA pleddene finnes i mange fine farger, med forskjellige mønstre og vakre motiver. Pleddene er myke og behagelige og leveres i eksklusive gaveesker

Gi en julegave med mening!

I år er både pledd og skjerf fra VIGA en sikker vinner under juletreet. 

Gavekort til deg fra meg!

Jeg har vært så heldig å få dele ut et gavekort til alle mine følgere

Med rabattkode 100ENGLA får du 100 kroner i rabatt ved alle kjøp hos www.viga.com

Rabattkoden kan brukes frem til 25. desember.
Spørsmål vedr. rabattkoden rettes til [email protected]

I tillegg til dette har jeg gleden av å kunne gi bort tre myke og varme “adventspledd”

På instagram ( englaskreativeverden ) trekkes en heldig vinner hver søndag frem til jul.

Jeg ønsker deg en herlig kveld videre!

Klem fra Engla

#jul #julegave #julehus #gavetips #interiør #vigaworld #plan #rabattkode #giveaway #bambuspledd #intagram
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg