Kähler Omaggio a`la Engla

På instagram, og på facebookbilder har “alle” Kahler vaser og da kan jo ikke jeg være noe dårligere… hihi

Tidligere har jeg malt en gul og en grønn, men den ene ble solgt og den andre ga jeg bort. Jeg er glad i gjenbruk og lite opptatt av merker, så jeg ville ihvertfall lage min selv. Siden jeg er glad i å bytte på ting (ofte..) er det mye medre å kjøpe en vase til fem kroner på loppis, og male den selv. Alternativet er å bruke minst 400,- på en vase som fort blir stående i skapet.

Utgangspunktet var en blå vase med en rosa stripe ( glemte å ta bilde…) 

Først grunnet jeg med sperregrunn fra Nordsjö, også malte jeg to strøk med hvit maling. Da det hadde tørket maskerte jeg med tape og malte gule striper. På den nederste stripen brukte jeg gummistrikker for å få kanten så pen som mulig.

 Ny Kahlervase a`la Engla. Ikke perfekt men for meg er den like fin og ihvertfall MYE billigere.

I dag kjøpte jeg gule roser også, så nå står den her og skinner som en sol.

Nå skal jeg male siste strøket på kommoden du ser så vidt her.

Har du noe kreativt på gang?

Følg meg gjerne på facebook Englas kreativ verden  og på instagram englaskreativeverden  der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min kreative hverdag.

 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Klem fra Engla

 

#interiør #interior #interiör #kahler #kähleromaggio #ommagio #diyomaggio #diykähler #oppussing #fargeglad #colorlove #nordsjö #inspirasjon #gjenbruk #maling #gul #diy #gjørdetselv #doityourselfe #englaskreativeverden #guleroser #blomstervase #design #hobby #mydesign #farger #kreativ #diykahler #diy #interiørblogg #kahlervase #diykahlervase #diyvase #instagram #facebook
6 kommentarer
    1. Så smart! Helt enig med at det er morro å gjøre det selv!:) Har drevet lenge å lett etter vaser med riktig fasong på bruktbutikkene i sentrum selv for å male de, men fant ingen, så da ble det å kjøpe en ekte! Men med ett gavekort på 300 på tilbords, så ble det ikke så dyrt:) ha en fin kveld videre!

    2. Kjempefin! Jeg fikk et tips, tror det var Lady August, om å bruke svart teip. Min ble også litt morsom. Gøy å lage ting selv! Ha en finfin kveld :9

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg