Kjøpmannsdisk malt i regnbuens farger

Utgangspunktet for mitt siste malingsprosjekt er en kjøpmannsdisk i furu. Kjøpt på loppis for 150 kroner.

Jeg bruker alltid litt tid på å finne ut hvordan jeg skal male de forskjellige tingene her, så denne sto urørt i mange uker. Men til slutt fant jeg ut at jeg ville male den med alle regnbuens farger. 

Det ble litt prøving og feiling med fargevalgene. Både den rosa, oransje og den gule måtte justeres flere ganger før jeg ble fornøyd. 

Denne gangen har jeg for første gang malt med Nordsjö superfinish og må si jeg er veldig for nøyd med den. Den hvite malingen er virkelig kritthvit og skal vistnok ikke gulne heller. Det var uvant å male med hvitt igjen, men jeg synes det ble en fin kontrast til alle de andre fargene.

Kjøpmannsdisken er bare en av tingene jeg har holdt på med, så om noen dager kommer det flere bilder fra kjøkkenkroken vår.

Da vil jeg også skrive litt mer utfyllende om hvordan jeg går frem da jeg maler møbler.

Kunsten på veggen er det lykkeliten som har designet. Han er også glad i å male, hihi 

Hva synes du om kjøpmannsdisken?

Følg meg gjerne på facebook Englas kreative Verden og på instagram englaskreativeverden der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min kreative hverdag.

For selv om jeg ikke oppdaterer bloggen så ofte lenger er jeg like kreativ som før, Det er desverre bare tiden som ikke strekker til.

 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og håper at du har hatt en fin start på uken.

Klem fra Engla

#gjenbruk #interior #interiør #interiör #regnbuensfarger #hobby #håndlaget #mydesign #gjenbruk #redesign #blogg #kreativ #inspirasjon #craft #kaktus #diy #male #instagram #hobbyblogg #regnbue #retro #kommode #fargerikt #lykkeliten #englaskreativeverden #farger #diy #gjørdetselv #ullkuler #nordsjö
13 kommentarer

Siste innlegg