Ups, I did it again…! Bananas med malingsrulla…

Ja mange vil nok si det, og det er jo sant. Jeg elsker farger og det meste i leiligheten vår har jeg “fargelagt”

Denne vakre fargen som har blitt en av mine favoritter heter Tropeō og det første malingsprosjektet ble en gammen pinnestol,

også enda en pinnestol. Til slutt “måtte” jeg bare male kjøkkenbordet også.

Kjøkkenbordet fant jeg på bruktbutikken til 150,- kroner. Da jeg kjøpte det var det grønnbeiset. Sånn som det var på 70-tallet. Ikke akkurat min stil, så jeg startet med å male det hvitt med grønne “sokker”, men fant fort ut at jeg ville male hele bodet.

Det er en klaff i midten, så hvis jeg fjerner den blir det et lite rundt bord med plass til fire stoler rundt.

Lysestakene på bordet er det også jeg som har satt farge på. De er to messinglysestaker som jeg har spraymalt og på bildet under har jeg spraymalt et norgesglass.

En ting er ihvertfall helt sikkert og det er at farger gjør meg glad, hihi

Liker du å omgi deg med farger?

Tusen takk for at du titter innom meg i min kreative verden

Har du lyst til å følge meg på facebook finner du meg på Englas kreative verden  og på instagram finner du meg på @englaskreativeverden  Der oppdaterer jeg daglig med bilder.

 

Klem fra Engla

#gjenbruk #spraymaling #maling #oppussing #tropeö #diy #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #gjørdetselv #blogg #kreativ #inspirasjon #norgesglass #interiørblogg #fargeglede #skaperglede #fargerikt #amsterdamspray #kjøkken #fargekode #ladyinteriør #oppussing #flügger #fargerikt
6 kommentarer
    1. så koselig med små livstegn fra deg :)) og like fargerik som alltid,et helt herligt kjøkken,skjønner godt att du blir glad av å være der :)) tror ikke mannen i huset vil la meg farge heimen slik,men jeg tar det igjen med fargesterke topper i klesveien 🙂

    2. Jeg blir glad av å se dine fargerike møbler, men jeg vet ikke om det er helt meg? Jeg liker litt roligere liksom i mitt hjem. Så her er det hvite vegger og brune møbler. Sikkert ikke moderne, men det blåser jeg i. Så putter jeg på med fargeklatter her og der. Der gjør susen for meg. 🙂

    3. Lekker farge Engla 😀 Nå vet jeg helt sikkert hva jeg liker så godt med fargene dine, det er som et sukkertøyhus du har ! <3 <3 <3 og alle som kjenner meg ...vet at jeg er en tiger etter sukkertøy hahaha Ha en vakker dag 🙂

    4. Skal si du er modig! 🙂
      Det krever sin kvinne å ha disse fargene der…. Selv safer jeg med helt lyst farger og noen få hint med fargeklatter. Vil tro det er mye energi i huset deres! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg