Kommode i alle regnbuens farger

Dette synet møtte meg for noen dager siden, og som du sikkert kan forstå falt jeg pladask. Det gule skatollet er nydelig, men det var kommoden som fikk frem et stort smil hos meg denne gangen.  Jeg ELSKER farger! 

I dag måtte jeg bare innom å se på den fantastiske kommodenen gang til. Tror mitt neste prosjekt må bli noe lignende.

Butikken som selger denne kommoden og mange andre flotte ting heter Løken Store gårdsutsalg og drives av stiftelsen Reto for håp. Alle involverte er frivillige og alle inntekter fra salget går til arbeidet med å hjelpe rusavhengige til et liv i frihet.

Så ikke bare får man kjøpt mye fint, men man støtter i tillegg en god sak.

Da vi flyttet til Spydeberg for snart tre år siden var det på denne butikken jeg kjøpte mange av møblene våre. Det er en koselig butikk å være i, så da lykkeliten og jeg er i nærheten tar vi alltid turen innom. 

Akkurat nå holder jeg på å pusse opp et gamelt skap som er kjøpt der og gleder meg veldig til å vise det frem her.

Dette sidebordet har jeg også malt de siste ukene. Fargen heter Pink kiss og er en av mine nye favorittfarger.

Følg meg gjerne på facebook Englas kreative verden og på instagram @englaskreativeverden der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min kreative hverdag. For selv om jeg ikke oppdaterer bloggen så ofte lenger er jeg like kreativ som før, hihi

Det er bare tiden som ikke strekker til.

 

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden ♥

Ønsker deg en herlig sommerkveld og en riktig god helg.

Klem fra Engla

 

 

 

#gjenbruk #interior #interiør #interiör #pinkkiss #hobby #håndlaget #mydesign #gjenbruk #redesign #blogg #kreativ #inspirasjon #craft #recycle #diy #male #instagram #hobbyblogg #regnbue #retro #kommode #fargerikt #bruktbutikk #retostiftelsen #løkenstore #skatoll #gulterkult
15 kommentarer
    1. Herlig kommode 🙂 Når man begynner å pusse opp og male og sånt så har jeg hørt at man ikke klarer å slutte igjen 😀 Stemmer det?? 😀 Hi-hi Kos deg med sommeren min venn, kanskje vi sees plutselig 🙂

    2. Den var råflott!
      Har nylig pusset opp utemøblene våre i masse spreke farger. Til og med naboene har kommet med mange fine tilbakemeldinger 😀
      God sommer! 🙂

    3. Aha,, nå skjønner jeg godt hva Frodith mente med den ”fargerikeste av alle..” 🙂 Gratulerer hjerteligst med dagen 🙂 Ønsker deg en nydelig og fargesprakende dag 🙂 Kunne jo sendt med gode ønsker med et ”onkel-barn” som dro hjem med familien sin til Spydeberg i gå etter besøk til siner foreldre her 😀

    4. hjertelig gratulerer med Dagen i dag fineste du
      Frodith har laget et vakkert innlegg til deg,men eg vet du er litt for travel for blogg så min hilsen blir her inne -på din egen blogg.
      Måtte dette året bli ditt beste så langt og kose deg med farger og maling og redesign…..ønsker deg alle gode ting
      klemmetingene i haugevis <3<3

    5. Stilig kommode! Jeg blir så inspirert av bloggen din! Du har mange gode ideer, og en stil som er veldig lik min egen 🙂 Jeg har laget noen av solspeilene, og alle som kommer på besøk skryter veldig av dem!
      Fortsett den gode jobben du gjør med både bloggen og instagram 🙂

    6. Takket være din insta-konto og blogg, så står akkurat den regnbuefargede kommoden der på rommet til mini som er ventet i september! 🙂 Tusen takk for all inspirasjon – og ikke minst – takk for kommode-tipset 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg