Jeg, en stoffmisbruker…?

Ja for noen uker siden fikk jeg det svart på hvitt. Det kom jo ikke akkurat som noen bombe, men å se DET ordet var litt overveldende. Stoffmisbruker… jeg vil nok heller kalle meg en stoffbruker. For jeg er virkelig en storbruker av forskjellige stoffer.

Men kanskje ikke sånne stoffer som man først tenker på, for jeg bruker bare sengetøy jeg *hihi*

På instagram bruker jeg ofte ‪#‎crochetaddict‬  som hashtag og den norske oversettelsen av crochet addict var i følge Google translate hekle stoffmisbruker. Det passer jo bra, for de siste ukene har jeg revet opp enorme mengder meg sengetøy 😅

Her er jeg godt i gang med det jeg tenker at skal bli mitt aller største hekleteppe så langt. Gult er kult!

Disse tre teppene heklet jeg forrige uke.

Det som ligger på gulvet under stolene er det største jeg har heklet så langt. Det endte på over 150 cm i diameter.

For noen uker siden la jeg ut bildet under på instagram. Det var flere som hadde spurt om jeg hadde tepper til salg og da la jeg ut dette som svar. Alt for mange…

Men nå er disse og mange flere trygt passert i sine nye hjem og jeg fortsetter å hekle på bestilling.

Hvis du også har lyst til å hekle tepper finner du trinn for trinn beskrivelsen min *HER*

Følg meg gjerne på facebook Englas kreative verden og på instagram @englaskreativeverden der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min kreative hverdag.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden ♥

Ønsker deg en herlig kveld videre og en riktig god helg. 

Klem fra Engla

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #hekleteppe #crochetrug #filletye #redesign #blogg #kreativ #inspirasjon #craft #recycle #diy #oppskrift #instagram #hobbyblogg
9 kommentarer

Siste innlegg