Fargekoder på kjøkkenet

Det er mange som spør etter fargekoder, derfor laget jeg for en stund siden en egen kategori hvor jeg skriver egne innlegg med malingstips og fargekoder.

Denne gangen er det mitt nymalte kjøkken som står for tur.

Jeg maler jo som kjent det meste, så på kjøkkenet vårt er det lite som er “urørt”

Siden jeg ikke skrev noe innlegg i påsken synes jeg det var på sin plass og vise frem perlepynten min nå *hihi* 

Hylla på veggen og den turkise boksen med rosa lokk som står på bordet er spraymalt med Amsterdam spray paint. Det og er min favoritt blandt de sprayene jeg har prøvd hittil. Lukter lite, tørker fort og finnes i mange nydelige farger. Liste over forhandlere finner du her: Forhandlere

De gule og rosa rammene på veggen er sprayet med samme type spray.

Så var det fargekoden da. På kjøkkenveggen har jeg brukt en maling fra Flügger som heter Flügger Flutex 7S og fargekoden er S0520 – B70G

Det ble veldig uvant først, men jeg liker den bedre og bedre. Da de første stemorsblomstene kom i butikken var jeg rask til å plante i kaffekjelen min igjen og i dag skal jeg ut å plante i lykkelitens første gummistøvler igjen. I fjor sprayet jeg de gule og plantet i de. Da sa han ikke noe på det, men i går da jeg tok de frem igjen likte han ikke helt at jeg puttet jord i støvlene hans – det er ikke bare bare å ha en mamma med så mange “gode” ideer *hihi*

Hvis du har lyst til å ta en titt på støvlene ser du de *HER*

Ønsker deg en fin vårdag og håper solen skinner på deg i dag.

Tusen takk for at du titter innom meg i min kreative verden 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla 

#gjenbruk #spraymaling #diysolspeil #solspeil #gulterkult #diy #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #gjørdetselv #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #fargeglede #skaperglede #fargerikt #amsterdamspray #oppskrift #fargekode #flüggermaling #oppussing #flügger #fargerikt
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg