Diy – Jeg har lag(e)t gullegget..!

Nå når påsken nærmer seg har jeg så vidt begynt å lage noen småting. Dette gullegget var først ut.

Et isoporegg og tegnestifter var alt som skulle skulle til. Eller det vil si et isoporegg og to bokser med tegnestifter var det som skulle til.

Jeg kjøpte mine tegnestifter på Panduro, men i dag fikk jeg se at de har like i sølv på Rema1000

Først hadde jeg tenkt å spraye det i en annen farge, men har kommet frem til at jeg liker det som det er.

Så nå kan jeg skryte av at jeg har lag(e)t gullegget *hihi*

Pleier du å lage påskepynt selv?

Med blomstrende perleblomst og solskinn i dag har jammen vårfornemmelsen kommet også.

Nå skal jeg innta sofakroken og fortsette å hekle bestemorruter.

Håper du koser deg og har en fin kveld 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#interiør #interior #interiör #gullegg #påskeegg #fargeglad #colorlove #diypåskeegg #inspirasjon #diy #gds #englaskreativeverden #gjørdetselv #påskepynt #doityourselfe #instagram #drageegg #facebook #diydrageegg #perleblomst #vårfornemmelse #panduro #hobby #diypåske #rema1000
13 kommentarer
    1. Det enkle er ofte det beste – og du kommer på den ene lure ideen etter den andre. Dette ble skikkelig dekorativt. Jeg laget nok mer påskepynt når barna var små, og så gjør vi det på jobben så klart. Der har vi så vidt begynt å forberede påsken. Vi var ute med de søte små i går, og begynte å lage rede av kongler og pinner. For vi har fortalt at påskeharen legger egg og da må han jo ha rede…. Koselig å ta ungene (1 og 2 åringer) med på litt aktiviteter ute også 🙂

    2. For et flott gull-egg Engla <3 Det ble superfint 🙂 Nå forbereder du påsken 🙂 ? Jeg må få i stand noen påske-egg jeg også...Og noen påskenøtter 🙂 He-he Håper du koser deg i før-våren som viser seg nå om dagen <3 Stor klem til deg Engla <3

    3. Det var suuuperstilig !!!
      Jeg er ikke så glad i all den gule påskepynten som ikke passer med resten av interiøret hos meg…. Foruten om at i år har jeg ny sofa på hytta der jeg er i påsken så da kan jeg jo faktisk ta inn en ny farge, BTW… for med den forrige sofaen ble det litt “to much” med gult, ..så da ble det påaskeegg i beige, krem, sølv med decopach. De var jo fine de og. ..og , Ja, vi laget de jo selv 🙂
      Men jammen vil jeg prøve et slikt, for det kan jammen meg passe inn mellom alt.. 😉
      Håper vi sees ..massse i påsken <3 <3 <3
      Kjempeklem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg