Her er det JUBEL i stuen!

Ja her er det virkelig jubel i stuen i dag, for ikke bare er det fredag og ostepopp. Det er flere andre grunner til å juble også.

Hva hadde du tenk hvis du hadde sett denne vasen i butikken?

Ser du mulighetene i den, eller ser du den akkurat sånn som den er?

For den er jo ikke akkurat førstevalget sånn i første øyekast. Men da prisen er 10 kroner, da ser jeg så absolutt muligheter, så jeg kjøpte to jeg  *hihi* 

Etter en runde med sprayboksen passer den perfekt inn her. Juhuu!

Men det var egentlig ikke det jeg skulle skrive om , for med Jubel, mente jeg at jeg har pyntet med vimpler og bilde fra jubelshop.no Bilde heter maleballong og det passer jo perfekt her *hihi*

Nå er det sofakroken med ostepopp og hekletøyet resten av kvelden.

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker deg en herlig fredagskveld!

Klem  fra Engla


#interiør #interior #interiör #jubel #oppussing #fargeglad #colorlove #spraymaling #inspirasjon #gjenbruk #spraylakk #jubelshop #vimpler #turkis #diy #gjørdetselv #doityourselfe #englaskreativeverden #spraymaling #blomstervase #kremmerhuset #design #hobby #farger #lysestaker #kreativ #diy #interiørblogg #diyvase
7 kommentarer

Siste innlegg