Drikkeyoghurt kan brukes til så mangt…

Ihvertfall flasken… Lykkeliten har fått med seg at noen av de andre barna i barnehagen har hatt med seg drikkeyoughurt , så da vi var på butikken forrige uke ville han ha disse flaskene.

Hos meg plopper jo ideene opp med en gang, så det er klart han måtte få *hihi*

Lykkeliten likte ikke innholdet noe særlig, men hva gjør vel det når jeg kan drikke opp yoghurten og vi kan bruke flaskene til noe annet rart. 

Med en gang jeg fikk se flasken kom jeg til å tenke på noen figurer som man fikk kjøpt før. (kanskje nå også) De skulle man vanne på hodet, også begynte det å vokse gress.

Jeg bare klippet av den hvite kanten, helte i litt jord og la noen karsefrø på toppen. Litt vann nå og da og sim salabim fikk den jammen hår på hodet *hihi*

Gjenbruk er gøy!

Hvis du ikke allerede gjør det er du hjertlig velkommen til å følge meg på facebook Englas kreative verden og på instagram englaskreativeverden 

Der oppdaterer jeg daglig med gjør det selv tips og bilder fra min fargerike og kreative verden.

Akkurat nå har jeg i samarbeid med Lindas decor og design giveaway. En av mine følgere på instagram kan vinne dette vakre veggordet til en verdi av kr 449,-.

Dream er laget i speilvinyl og er 90*27 cm. 


Tusen takk for at du titter innom 

Klem  fra Engla

 

#gjenbruk #diy #diydrikkeyoughurt #karse #barn #mamma #barnehagediy #diybarn #kreativt #diyblomsterpotte #englaskreativeverden #insatagram #giveaway #konkurranse #instagram #facebook #redesign #mammablogg #gøymedbarn #gøyforbarna #
5 kommentarer
    1. Herlige små figurer 🙂 er det dinosaurer? 😀 Tenker at Lykkeliten er glad for å ha dem i huset, selv om han ikke liker yoghurten 🙂 Klemmer til deg <3

    2. Det ser ut som du ser muligheter i alt! Og jammen ble de søte med karsehår. Når barna var små hadde vi en slags figur med gresshår, som måtte vannes og kunne klippes litt, for det vokste jo ut igjen. Husker at det var stor stas med denne grasshodemannen 🙂

    3. Men så lurt og så fine! Jeg hadde aldri sett etter disse i butikken om du ikke da i fra. Flott med hår! Jeg har fortsatt en sånn dame i hvitt og den får blomster i håret stadig vekk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg