Oppskrift på deilige scones

I dag har jeg laget scones for første gang og du verden så enkelt og fort gjort. Godt var det også.

Oppskriften er fra Wenches kjøkken og god morgen Norge.

Jeg valgte å bruke noen rosiner og myyyyye kokesjokolade *hihi* Det er jo tross alt helg!

Kjøpmannsdisken min ble også solgt i helgen, så i morgen er det duket for nye kreative sprell. 

Jeg likte den veldig godt, men er klar for noe ensfarget der nå, tror jeg…For et år siden lovet jeg meg selv å tørre å leke med farger, bruke farger. Mye farger og det har jeg jammen gjort også. Jeg ELSKER farger og hva det gjør med meg. For farger gjør meg glad, det er jeg ikke i tvil om. Siden jeg elsker å skape nye ting er det utrolig stas at andre liker tingene jeg lager. Ikke bare liker, men til og med vil kjøpe det. Så nå er jeg veldig fornøyd her jeg sitter med magen full av scones og med mer plass for nye kreative sprell *hihi*

Har du hatt en fin helg?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden.

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#interiør #interior #interiör #kjøpmannsdisk #oppussing #fargeglad #colorlove #maling #inspirasjon #gjenbruk #kreativ #blå #scones #oppskrift #sconesoppskrift #gjørdetselv #doityourselfe #englaskreativeverden #gmn #wencheskjøkken #bake
7 kommentarer
    1. Scones er kjempegodt, og mye enklere enn mange tenker. Fort gjort er det også, raskere enn gjærbakst i det minste. De ser kjempegode ut disse her. Nam sier jeg og ha en fin uke 🙂

    2. Elsker scones..men tåler ikke de med nøtter i , så denne oppskrifta var noe for meg 🙂
      Kjempefint med de fargene du maler ting med..jeg har mest nøytrale møbler.men ett blått bord..som er ganske fint 🙂
      Ja du liker jo å ha noe nytt å pusse opp….det er svært sjelden jeg maler eller lager om ting..men synes det bli veldig fint 🙂 Ha ei kreativ kommende uke 🙂

    3. Hjelp!!! Solgt disken?? Uff, det hørtes nesten litt trist ut… Men de sconesene så gode ut, og jeg VISSTE du hadde sjokolade i 😀 he-he Spent på hva du skal i gang med i stedet for kjøpmannsdisken, altså hva som skal skje DER 😀 Klemmer til deg Engla-mor <3

    4. Scones lagde jeg sist da jeg var 7 eller 8 år, jeg hadde helt glemt av at det går an å lage. Takk for påminnelsen <3 Så spennende, nå må du jo kanskje ha deg en ny disk der? eller skal du ha noe annet der? De var jo superheldige de som kjøpte den for den er til å bli glad av bare med å se på <3 godklæm og riktig fin kveld <3

    5. disse sconsene såg digg ut :))såg Wencke lage dem og har tenkt å prøve oppskriften jeg også:) uff selge den flotte kjøpmansdisken så fin som den er ,skal du ha et annet skap der no da ?

    6. Nam nam nam <3
      Vi lagde ofte scones en periode. Vi er jo så anglofile at vi har engelsk hagefest og da MÅ det servers scones med krem og syltetøy 😀
      Ha en fortryllende start på den nye uka
      Mange klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg