Diy – lysestake av kobberrør

Med en kamerat som er rørlegger er det duket for kreative sprell.

Med t-rør, kobberrør og sjøtemuffe (tror jeg det heter) ble det en riktig så flott lysestake.

Denne kan man vri og forme som man selv vil. Man kan også lage den mye lenger.

Fin pynt på et langbord, men også på mitt “lille” stuebord.

Så enkelt og så dekorativt. I dag har jeg til og med lært meg å kutte kobberrør *hihi*

Til uken har jeg tenkt å samle sammen alle spørsmålene jeg har fått i forbindelse med spraylakk, og skrive et eget innlegg med mine tips, råd og erfaringer. Så har du noen spørsmål så skriv de gjerne ned her i kommentarfeltet.

Nå er ostepoppen satt frem og jeg er klar for sofakroken.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker deg en herlig fredagskveld og en riktig god helg.

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden
#interiør #interior #interiör #kobber #oppussing #kobberrør #diykobberrør #rørlegger #inspirasjon #gjenbruk #spraylakk #diy #gjørdetselv #doityourself #englaskreativeverden #design #hobby #mydesign #lysestake #diylysestake #kreativ #interiørblogg
7 kommentarer
    1. Så fin den lysestaken ble Engla 🙂 Passer helt fint inn hos deg <3 Og du klarer å lage alt du 🙂 Alt du bestemmer deg for <3 Nå er det popcorn her og sjoko. Håper du har det bra om dagen Engla 🙂 Klemmer <3

    2. dette kaller jeg å være kreativ,virkelig en superfin lysestake :)du kommer no på det meste du og fint blir det uansett når du jobber med saken:)ha en fin kveld da

    3. Det er alltid så spennende og se hva du har funnet på. Jeg er helt imponert over kreativiteten og fantasien din. Og det blir jo bare så utrolig flott også! Ha en flott og kreativ søndag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg