Kählervase made by my me

På instagram, og på facebookbilder har jo “alle” Kahlervaser og da kan jo ikke jeg være noe dårligere *hihi* Jeg er egentlig ikke så opptatt av trender og  siden jeg er veldig lite opptatt av merker ville jeg ihvertfall lage min selv. 

Jeg har lenge hatt øynene åpne på loppis, i forhold til å finne den rette fasongen på en vase og i går fant jeg det. For hele poenget mitt er at det går fint an å lage sin egen utgave, til en billig penge.

Her er utgangspunktet. En vase til den nette sum av kr 15,-

Først sprayet jeg den gønn, men billakk fra biltema. Da den grøne lakken var tørr satte jeg på maskeringstape der jeg ville ha de grønne stripene. Så var det ut igjen å spraye med hvit.

Tapen fjernet jeg så fort jeg kom inn og sim sala bim, ny Kahlervase a`la Engla. Like fin, men MYE billigere.

Lysestakene har jeg også sprayet selv med spray fra Clas Ohlson. Forskjellen på disse sprayene er at Biltema sin er lakk. Den blir blank og hard. Clas Ohlson sine er spraymaling og blir matt. Den tåler heller ikke like mye.

Nå er ostepoppen satt frem og jeg er klar for sofakroken. Ihvertfall en liten stund. Jeg har nemlig et skap jeg skal male og vet ikke om jeg klarer å vente til i morgen *hihi*

Har du noe kreativt på gang?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker deg en herlig fredagskveld!

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#interiør #interior #interiör #kahler #oppussing #fargeglad #colorlove #spraymaling #inspirasjon #gjenbruk #spraylakk #blå #maling #turkis #diy #gjørdetselv #doityourselfe #englaskreativeverden #clasohlson #blomstervase #biltema #design #hobby #mydesign #farger #lysestaker #kreativ #diykahler #diy #interiørblogg #kahlervase #diykahlervase #diyvase #diylysestake
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg