Mitt nyttårsforsett

“You can download dreams, but not a good life” Poul Pava

Dette var starten på min nye bildevegg. Det største Poul Pava bildet er kjøpt på Bohus og de andre har jeg printet ut fra nettet.

I dag har jeg spraymalt en stor gammel ramme som jeg fant på loppis. Egentlig hadde jeg tenkt å sette den utenpå en sponplate som er malt med tavlemaling, men nå henger den ihvertfall her så lenge. En ramme rundt rammen. 

(I gårdagens blogginnlegg står det litt mer om sprayen jeg har brukt)

Do MORE of what makes you HAPPY ~ Står det på stueveggen min nå og det tror jeg jammen må bli mitt nyttårsforsett. 
Har du noen nyttårsforsetter?
Her sprutregner det ute og lyden av rennende vann er egentlig ganske koselig synes jeg. Lysene er tent og jeg skal sette meg i sofakroken og strikke,
Håper du koser deg og har en fin kveld.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden  

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#diy #doityourself #gjørdetselv #poulpava #gjenbruk #prints #print #tips #desig #instagram #facebook #hobby #englaskreativeverden #engla #interiør #interiør #interior #interiör #bildevegg #diyramme #inspirasjon #fargeglede #turkis
6 kommentarer
    1. Dette er noe for meg, vi har hele skapet fullt av Poul Pava -kopper og glass nå 😀 Vil ha tegninger også 🙂 Ha en fin kveld min venn <3 klemmer <3

    2. For et herlig nyttårsforsett 🙂
      Jeg skal omgi meg med mennesker som ikke stjeler energi.
      Det er så koselig og fargerikt hos deg. Blir jo så glad av å se bildene du legger ut!
      Du er en av dem som gir energi <3
      Nattaklemme

    3. Du er jo bare ett oppkomme av kreativitet. 🙂 Blir glad av å kikke innom bloggen din 🙂
      ønsker deg en fin kveld og helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg