Velkommen til Villa Villekulla

Først av alt vil jeg ønske alle dere kjære lesere et riktig godt nytt år. Det er utrolig koselig å se at så mange titter innom selv om det er en stund siden sist jeg skrev. Tusen takk for alle de koselige kommentarene som dere legger igjen her hos meg. Det er nettopp dere som inspirerer meg til å fortsette å dele.

I julen fikk jeg endelig samlet flokken igjen og da er det om å gjøre å nyte hvert øyeblikk. 

Men nå er det et nytt år fylt av nye muligheter og jeg tok raskt frem malekosten igjen *hihi*

Sånn så sjenken ut og jeg var veldig førnøyd med utseende på den, men malingen jeg ble anbefalt å bruke på den viste seg å ikke være egnet på møbler i det hele tatt. Malingen var seig og fungerte nesten som en sugekopp. Alt som ble stående på sjenken satt nesten fast etter en stund og malingen ble dratt av. Ikke alltid man kan stole på det de sier der hvor malingen selges. Det har jeg nå erfart to ganger.

Nok om det. Jeg hadde igjen lilla maling fra denne stolen og på mandag satte jeg igang med sjenken igjen.

Sengetøy kan brukes til så mangt og dette fargerike fine stoffet hadde heldigvis ikke rukket å bli til teppe enda.

Jeg brukte decopagelim og festet det der kartet var. For å få en jevn kant rundt brukte jeg papirtape, og til slutt en runde til med decopagelim.

Knottene er de samme som var der fra før, men jeg tok de med ut og sprayet de i friske farger.

Så nå er det bare en ting å si og det er “Velkommen til Villa Villekulla” 

Den ble kanskje ikke finere en den den var, men jeg synes den passer bedre inn i kjøkkenkroken nå.

Har du hatt en fin start på det nye året?

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:Calibri;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:Calibri;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:EN-US;}

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker deg en herlig kveld.

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden 

Klem  fra Engla

#gjenbruk #kjøpmannsdisk #gul #turkis #lilla #interior #interiør #interiör #maling #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #villavillekulla #pippi #bruktfunn #kjøkken #oppussing #kreativ #doityourself #instagram #facebook
7 kommentarer
    1. Godt nytt år,skal si du har hatt en jobb forran deg.Utrolig kjedelig når malingen ikke er som forventet,da krysser vi fingrane for att den lilla er bedre egnet,kjempefin var den uansett.Hvordan er det med stolane da ? du har jo brukt den turkise der også

    2. Utrolig stilig det du har fått til. 🙂 Flotte farger og veldig kreativt. Du er kjempeflink til å finne flotte farger og å trylle med møbler. 🙂
      Godt nyttår til deg og dine.

    3. Riktig godt nytt år! Sjenken ble kjempefin og fargeglad, litt friskere enn den var på en måte. Og du får tingene unnagjort, ingen tvil om det. Her tar det en del lenger tid å få endret farge på ting….men det blir vel en endring til slutt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg