Årets pepperkaketraktor

Ferdig pyntet for andre gang, etter at lykkeliten så sitt snitt til å prøvesmake i helgen.

Jeg laget en lignende i fjor også, men den var mer som et vrak av en traktor. En kræsja traktor rett og slett *hihi*

Lykkeliten elsker jo traktorer og pepperkaker er hans store favoritt, så da måtte vi jo slå to fluer i en smekk og lage en traktor med henger i år også.

Hengeren er fylt med gullmynter. Det lykkeliten ikke vet er at det er sjokolade inni dem, og den hemmeligheten har jeg tenkt å beholde en god stund *hihi*

Pleier du å lage pepperkakehus, traktor, låve eller lignende?

Vi bakte pepperkaker i flere timer sammen med min datter forrige helg. Jeg synes det er så koselig å gjøre sånne ting sammen. Lykkeliten spiste mer en han bakte og har selvfølgelig ikke tid til å sitte å lage masse pepperkaker. Men vi koset oss sammen og det er det viktigste.

Håper du koser deg og har en fin førjulstid.

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden 
Klem  fra Engla

#pepperkake #traktor #pepperkaketraktor #bake #jul #juleforberedelser #familietid #julekaker #interiør #lykkeliten #hjemmelaget #instagram #henger #julebakst #diy
7 kommentarer
    1. Fantastisk pepperkake-traktor Engla. Skjønner godt at Lykkeliten ble glad for denne ja 🙂 Bare ikke spise opp ennå 😀 Og myntene kan ligge å kose seg til jul 😉 Ha en fantastisk dag min venn, er det travelt på deg om dagen? 🙂 Klemmer <3

    2. NYYYYdelig 😀 Den største Engelen elska også traktorer og tog, så vi lagde en gele-tog-kake med maaange vogner til ett-årsdagen hans, DET var saker altså <3 Pepperkaketoget deres ble bare helt herlig, jeg er litt ille med å lage hus for de blir ikke heeelt slik jeg har tenkt meg og så blir jeg fort kokforbannet når jeg skal lime det sammen og delene ikke passer kan man si haha Her skal det bakes kakemenn en av dagene, skal bare først... :DDD Good tirsdag, her skal det øves <3 klæmme 🙂

    3. For en kjempefin traktor, med glimt i øyet! Jeg lager ikke pepperkakehus nå lenger, men alltid før når barna var små. Det fineste var nok en liten by med hys, utedo, melkerampe, tog og skinner. Alt laget av pepperkakedeig. Vi måtte ta inn et eget bord til hele herligheten fordi det tok så stor plass. Men barna elsket det. Små gleder som blir husket i årevis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg