Dagens lille gjør det selv prosjekt…

Noen ganger får jeg ideer som jeg bare må prøve ut. Selv om jeg sansynligvis ikke kommer til å bruke det til noe annet en å vise det frem her, hihi

Dette er en av dem…jeg måtte bare lage denne bestikkholderen i dag, og resultatet ble slettes ikke verst med tanke på at det faktisk er en tom durull.

Først presset jeg durullhylsen flat, også rundet jeg av hanten oppe og nede. Sprayet den rød, limte på to svarte knapper, klippet en svart papirremse og som beltespenne brukte jeg en brusboksåpner.

Enkelt, dekorativt og veldig fort gjort.

Er du glad i gjenbruk?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden  

Håper du koser deg og har en fin kveld.

Klem  fra Engla

 
Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#diy #doityourself #gjørdetselv #dorullnisse #gjenbruk #bestikkholder #borddekking #tips #desig #instagram #facebook #hobby #englaskreativeverden #engla #interiør #interiør #interior #interiör #julepynt #gavetips #inspirasjon #jul #giveaway #konkurranse #ullkuler
7 kommentarer
    1. Den bestikkholderen var herlig 🙂 En fyldig og fin nisse 🙂 Og du kan vel bruke den vel, hvis du har besøk. Synes den var supersjarmerende <3 Klemmer til deg min venn <3

    2. Jeg syns den blei veldig fin 😀 Litt artig å kunne pynte opp litt ekstra liksom 😉
      Nå skal jeg snike meg inn å sjekke ut denne giveaway’en jeg tydeligvis har gått glipp av… 😀

    3. Du finner på sååå mye morro 😀 Den ble kjempesøt <3 Det blir liksom det lille store ekstra når man dekker bordet. Masse goood helg du kreative sjel <3 gooodklæmme <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg