Pippi bringer lykke – ihvertfall for meg

Jeg elsker Pippi og et av mine favorittsitater er “Dette har jeg aldri gjort før, så det kan jeg helt sikkert”

Husker du at jeg skrev om veggordet jeg hadde kjøpt?

Jeg bestilte det fra en nettbutikk som heter Lindas import. Det jeg ikke visste var at alle som handlet i oktober automatisk var med i trekkningen av et reisegavekort på kr 3000,-

Gjett om gleden var stor da hun ringte meg forrige uke og fortalte at JEG hadde vunnet. Håret reiste seg på hodet mitt og jeg holdt på å begynne å gråte av glede. 

Tenk, jeg kjøpte et veggord til 219,- kroner, også vant jeg et reisegavekort på 3000,- 

Lykkeliten og jeg har aldri vært på ferie, men med dette gavekortet er vi allerede en bit på vei. Så tusen, tusen takk til Lindas import, dette var gøy!

Samtidig vil jeg tipse om at butikken har to-års jubileum og gir 20% avslag på alle wallstickers akkurat nå. Jeg så det da jeg var innom å tittet der *hihi*

I dag har jeg brettet juletrær av papir, noe jeg aldri har gjort før.

Men når mottoet er “Dette har jeg aldri gjort før, så det kan jeg helt sikkert” var det lekende lett.

Resultatet ser du her.

Nå er ostepoppen servert og Pippi og jeg har inntatt sofakroken *hihi* 

Pippiputen har jeg forresten også laget. 

Er du glad i Pippi?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden  

Håper du koser deg og har en fin kveld, med eller uten ostepopp!

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#interiør #interior #interiör #ostepopp #cheezdoodles #Pippi #lindasimport #stue #inspirasjon #fredagskos #instagram #englaskreativeverden #vinnerlykke #konkurranse #walstickers #facebook #vinner #juletre #stue #diy #retro #cheezdoodlesslappav #doityourself #pippilangstrømpe #veggord
7 kommentarer
    1. Jøss, så moro!! Det har du fortjent, bare fordi du er DU Engla -mor 🙂 Og du er en ekte Pippi, og det har jeg jo tegnet 😀 Jeg er glad i Pippi jeg, men jeg ER ikke en selv, for det er DEG 🙂 Stor klem fra meg <3

    2. Ja, jeg liker Pippi! 🙂 barndomsheltinne 😉 viktig å prøve ting, og satse på at man kan – da er i allefall sannsynlighet for å faktisk klare det større! Supertøff pippipute! Gratulerer så mye med reisegavekort – det er jo så gøy å vinne 🙂 nå kan dere begynne å planlegge en fin ferie 🙂
      Ha en god helg – lag den fin 🙂 klem

    3. Åååå så koselig å høre at du vant, nå ble jeg glaaad 😀 Nydelig pute og rammene er smashing også, akkurat i rette freshe Engla-stil <3 Du lager så mye fint at det er en ren fryd å dukke innom deg <3 Good helg og good klæm <3

    4. Så gøy at du vant! Gratulerer! Klart jeg er glad i Pippi, henne er jeg jo vokst opp med – i svart/hvitt til og begynne med, men så kom jo fargene. Og mine gamle Pippi bøker ble lest for mine barn også da de var små. Ha er riktig fin helg 🙂

    5. gratulerer,så kjekt att du vant en reisegavekort da :)) mon tro hvor ferden ender:)
      likte godt pippi jeg ja og ser det gjerne nå også om det går på tv hi hi

    6. HERLIG!!!
      Gratulerer så masse!!! Det var skikkelig moro at det var du som vant <3
      I dag skal jeg ha juleinspirasjonsmøte og da skal jeg blandt annet tipse folket om din blogg 🙂
      Ha en strålende lørdag fineste Engla
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg