Litt helge “pyssel”

I helgen har jeg pyntet noen telys med washitape. Jeg gjorde det i fjor også, og ga de bort i julegaver.

Så enkelt og så dekorativt, og washitape er ganske lett tilgjengelig. Butikker som Nille, TGR (Tiger), Europris, har et bra utvalg.

Akkurat disse har jeg kjøpt på nettet.

Peace, magic, joy

I dag laget jeg noen med noter. Denne tapen kjøpte jeg på Nille i fjor. 

Jeg kommer fra en familie med korpsglade folk. Alle søskenene har spilt i korps. Min stefar har fått kongens fortjenestemedalje for lang og tro tjeneste som dirigent i Trysil og min søster jobber i forsvarets musikkorps, så tapen med noter var lett å velge.

Har du laget noe lignende?

Ønsker deg en herlig kveld og håper du har hatt en fin helg fylt av gode øyeblikk.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden  

Klem  fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden
17 kommentarer

Siste innlegg