Når dagene blir kortere og mørket faller på…

Mandag morgen startet med blanke ark…for når dagene blir mørkere passer det jo fint å male veggene lysere *hihi*

så nå har siste rest av det nydelige sjokoladebrune fargen forsvunnet fra veggene her. Brunfargen heter forresten Solid og var virkelig til å spise opp.
Men den ble desverre litt for mørk i stuen vår synes jeg, så nå er veggen eggehvit igjen.

Så om det er mørkere ute veier vi opp med at det har blitt lysere inne *hihi*

Margerittene står fortsatt i full blomst utenfor, så i går plukket lykkeliten og jeg med oss noen inn.

Med siste rest av sommer på bordet og tøysekaffe i koppen koser jeg meg max.

Nå skal jeg se på “Hvem bryr seg” på tv2. Jeg så det første programmet forrige uke og sier bare WOW, tusen takk til tv2 for et fantastisk bra program. Veldig gripende, og jeg satt igjen sjokkert over alle de som ikke bryr seg, men aller mest dypt rørt over de som faktisk bryr seg. For meg er det viktig å bry seg om andre mennesker, selv om det noen ganger kan innebære å måtte gå ut av sin egen komfortsone.

Håper du koser deg og har en fin kveld.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden  

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#diy #doityourself #gjørdetselv #male #oppussing #tøysekaffe #stue #kaffe #fondvegg #sofapute #desig #instagram #facebook #giveaway #konkurranse #egetdesign #hobby #englaskreativeverden #engla #interiør #interiør #interior #interiör #colorlove #stue #inspirasjon #poulpava #sommer #blomster #mareritter
8 kommentarer
    1. eg ønsker meg KRITTKVIT leilighet DA kan man leke med farger 😀
      men eg må ha noen til å male for meg og nå har eg ikkje penger til det så……da så:D
      Eg liker ikkje veldig mørke farger på vegger med mindre det er enormt høyt under taket eller veggen er liten eller man har store lister opp mot et veldig kvitt tak -da er det vakkert syns eg. Spennende og majestetisk. Ellers blir de fleste Norske stuer litt vel små når alt er så mørkt:)
      Du er så flink, sku ønske eg var 10% så flink som deg 🙂

    2. Herlige kopper forresten 🙂 Og så fint det blir med litt lysere. Jeg liker ikke å ha det mørkt, så hvit er tingen .-) Mørkt ute og alt… Nå tror jeg at jeg må gå over til butikken og HENTE litt sjokolade 😉 Mye styr på jobben, så fortjener meg tjukk som bare det…. 😀 av all sjokoen 😉 Stor torsdagsklem min venn <3

    3. Det kan fort bli litt tungt med mørke farger selv om det er veldig koselig da 🙂 Og du er jo reine virvelvinden <3 Kjempefint 🙂 Det er viktig å bry seg, veldig viktig, har ikke sett det programmet. Ha en fiiin kveld kjære deg og goood klæm <3

    4. jeg er så imonert over maler iveren din:)men jammen har du igjen for strevet,for du så fint det er hos dere :)ja det programmet ser jeg også på,må si meg enig i att jeg blir både rørt og sint ,sint på alle som ikke bryr seg 🙂

    5. Jeg elsker farger jeg også, men har kommet frem til at det må være lyse flater med masse fargeklatter ellers.
      Jeeg har prøvd mange farger, men har stort sett gått tilbake til det lyse.:) Flott hjemme hos deg ble det i alle fall, og jeg personlig liker det lyse mot alt det morsomme.:)

    6. Lurt dett at du lagar det lysare inne når mørkt ute. Du er den flinkaste eg veit om til å hove seg rundt, få ting gjort. Jammen stor gjennomføringsprosent i denne heimen og på dine prosjekt. Imponert, kjære Engla. God fredagsklem til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg