Giveaway – design din egen favorittpute..!!

Jeg har laget massevis av nye puter her hjemme, men nå har jeg lyst til å lage en til DEG!!

Du kan velge mellom rødt og narurfarget putetrekk. Motivet som skal være på, det bestemmer du.

Vinneren sender meg en mms eller mail med ønsket motiv.

Her kan du altsa bruke personlige bilder, tekster, eller et bilde du finner på nettet.

Valget er ditt!

 

 

Hvis du vil være med på denne giveawayen gjør du følgende: 

Link med bildet under ↓ i bloggen din = 1 lodd

Like og dele bildet jeg legger ut på facebook → Englas kreative verden 1 lodd

Reposte og tagge bildet jeg legger ut på instagram → englaskreativeverden 1 lodd

Husk å skrive hvor mange lodd du tar, din mailadresse og evt brukernavn på instagram.

Trekkning vil skje 1. november

 

Lykke til!


Jeg kan også lage puter på bestilling. (også i flere farger) Prisen er da kr 200,- + porto. Det nærmer seg jul og dette kan ihvertfall bli en personlig og fin julegave.

Med ønsker om en fortsatt fin dag til deg fra Engla♥

#shopping #pute #pyntepute #sofapute #desig #instagram #facebook #giveaway #konkurranse
#egetdesign #hobby #diy #englaskreativeverden #engla #interiør
8 kommentarer
    1. Så super giveaway, Engla! 🙂 Jeg krysser fingrene og håper, dette hadde vært en super bursdagsgave. Du trekker nemlig denne konkurransen på bursdagen min. 🙂
      Jeg har forresten 2 lodd og jeg er ladyvoodoo_ på Instagram.

    2. Jeg liker alle de putene du har i sofaen her 🙂 Jeg må få meldt meg på på et slags vis her 🙂 Må gjøre noe på bloggen, for skjønner ikke noe av Insta ennå 😀 HI-hi. Men de er så FIIIINE. Så hvis je skulle vinne vil jeg ha en SÅNN 🙂 Godklemmer fra sofaen. Sier fra når jeg har skaffet meg noen lodd 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg