K O N K U R R A N S E – Jeg er klar!!!

Konkurranser er gøy!! Og når det dreier seg om ostepopp er det bare å kaste seg ut i det.

I dag da jeg var på butikken fikk jeg se denne lappen på ostepoppesken ↓↓↓

Her bør jeg stille sterkt, jeg som spiser ostepopp hver fredag, og i tillegg dokumenterer det med bilder hver eneste gang *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Skulle neste tro jeg var sponset siden jeg snakker så varmt om → C H E E Z  D O O D L E S ← 

Men det er bare det at jeg er veldig glad i ostepopp og hva hadde ikke vært bedre en å sove i ostepoppsengetøy (hvis de har til dobbeltdyne da..) eller sitte i en stor beanbag. Det har jeg forresten prøvd, for i fjor sto det en ostepoppsaccosekk i butikken, som jeg selvfølgelig måtte prøvesitte.  HERLIG   

Nå er det fredag igjen og Kay bader i ostepopp..

Bedre kan man vel ikke ha det 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

*hihi*   

Her er forrige fredags bilde

og til slutt noen fredagsbilder fra min “gamle stue”

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden  

Håper DU   koser deg og har en fin kveld, med eller uten ostepopp *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#interiør #interior #interiör #ostepopp #cheezdoodles #Kay #colorlove #stue #inspirasjon #fredagskos #instagram #englaskreativeverden #gult #sengesett #instagram #facebook #konkurranse #kaybojsen #kay #retro #cheezdoodlesslappav
9 kommentarer
    1. Han ser jo kul og avslappet ut han da 🙂 Er det det som er Insta-bildet? 🙂 Herlig konkurranse for deg:-D hi-hi Klemmer fra sliten Frodith <3

    2. Hei Engla
      Jeg har fulgt med på bloggen din selv om jeg ikke har skrevet noen kommentarer. Du har en trivelig plass her på verdensveven. Og disse ostepop bildene gjorde meg litt ekstra glad da jeg så de og jeg har ikke glemt de i etterkant.
      Jeg håper du har det godt! Varmklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg