Et koselig heklemøte..!!

Her har vi ikke symøter, men heklemøter så klart!

Det hele startet med en kommentar på instagram, eller det vil si vi trente sammen på treningsstudio i fjor. Men vi har aldri møttes utenom. 

Hun hadde fått øye på et av mine hekletepper, gått til anskaffelse av heklenål og en kveld kom det en melding og et bilde på facebook.

“Tusen hjertelig takk for at du inspirerte meg til å finne fram heklenåla! Dette er skikkelig morsomt, og jeg begynner få teken”

Et stort og flott teppe!

Det er så gøy når dere tar kontakt og forteller at dere har blitt inspirert av det jeg deler, og ekstra gøy er det å få se bilder. Så tusen takk til Gina og alle dere andre som deler ♥

Forrige uke møttes vi altså her hos meg. Nystekte kanelsnurrer, tøysekaffe og kjempekoselig besøk av Gina endte med at enda et teppe ble ferdig.

Jeg la det på gulvet på kvelden og da lykkeliten våknet var han rask til å innta favorittplassen. Nemlig på et av mine hekletepper. “hihi”

Skjønner han veldig godt jeg, for de er utrolig myke og gode.

Er du glad i håndarbeid?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden

Jeg ønsker deg en fin kveld!

Klem  fra Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#gjenbruk #hekling #hekle #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #inspirasjon #craft #recycle #facebook #diy #diyteppe #diyragrug #instagram #symøte #hobbyblogg #heklemøte #kanelboller
6 kommentarer
    1. Både og likssom elsker å få det og se det, men er ikkje så glad i å lage det……ting tar tid hahaha
      Veldig fine tepper da <3<3
      ha en strålende kveld fineste du

    2. Jeg er også veldig inni hekling for tiden, men har også startet et strikkeprosjekt… Så gjelder det bare å balansere inn sying og maling, da… Haha, mange baller i luften her som der, tenker jeg 😛 🙂

    3. så kjekt da å ha heklemøte :))og teppet ditt var som vanlig kjempeflott,skulle vært der jeg også hi hi,kanskje jeg hadde kommet i gang med mitt jeg også.Har kommet et lite hakk videre da,for jeg fant laken som går ti trekka jeg har liggande på vent,hmmm det var den rivinga da som var litt treg 🙂

    4. Sååå kos <3 Her er det ikke så mange heklemøter kan en si for de gutta er ikke akkurat fingernem når det kommer til slikt haha Nydelige tepper <3 Sy er oppskrytt, jeg blir sååååå sur av å sy, heldigvis daua maskina så det er ikke så farlig mer...men jeg har jo et uferdig prosjekt såklart når den ikke fungerer..hmm må tenke for det er ikke morro å sy for hånd heller. Ha en nydelig kveld kjære Engla <3 klæmme 🙂

    5. Ja, du inspirerer. Vet ikke om jeg har sagt det før, men de hekleteppene minner meg om min farmor. Hun hadde sånne tepper i svart og rosa/lilla. Skikkelig fine var de, og jeg har lyst til å prøve meg jeg også faktiskt. Hadde helt glemt det der, helt til du viste fram ditt. Må kjøpe en sånn diger heklenål først! Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg