Jeg har tatt sommeren inn!

Denne vakre blomsten fikk jeg i gave på bursdagen min i sommer. 

Den har stått ute her og vokst seg stor og sterk i sommer. Faktisk over 90 cm. Jeg tok frem målebåndet og målte. Nå er den full av blomster og store knopper. Den bærer til og med en gul frukt.

Jeg fikk den av min venninne som snart blir vår nermeste nabo.

Tanken var å la den klatre obver fra meg til henne,*hihi* men i mellomtiden håper jeg at den klarer å overleve her inne i vinter.

 

Har du noen erfaring mer passionblomsten?

Ønsker DEG en fin høstdag!

Klem  fra Engla


#interiør #inspirasjon #passionblomst #blomster #kjøkken #bursdag #vennine #nabo #passionblomster
5 kommentarer
    1. Så koselig med litt sommer inn i stua Engla 🙂 Vi trenger sånt nå, og det setter litt farge på alt 🙂 Kose deg masse i dag. Sender noen gode klemmer ut i høstmørket <3

    2. Så bra med alle ting som kan forlenge sommeren og plutselig er det jul 😀 De har allerede fått julemarsipan i butikken og DET er ikke feil 😀 Nydelig hos deg kjære Engla og herlige ord <3 Gooodklæmme 🙂

    3. Hei på deg. Ja, jeg vet at folk har hatt den inne hele vinteren, for så å ta den ut neste sommer. Jeg fikk også en sånn før sommeren. Den var vakker med fine blomster, men fruktene ble bare “tomme” liksom? Tror nok den trenger enda mer varme for å gi fin avling, men den er jo så vakker. Lykke til. Jeg skal også ta min inn nå. God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg