En titt i vår nye gang

Først av alt vil jeg si tusen, tusen takk til alle dere som titter innom meg og min kreative verden. Jeg setter utrolig stor pris på dere og alle de koselige kommentarene dere legger igjen her hos meg.

Nå har jeg endelig fått tatt noen bilder fra gangen. Bitteliten, men stor nok alikevel. Den har jeg pusset opp de siste ukene, og alle flatene har blitt som nye. 

Tak, vegger og lister har blitt malt. Nytt gulv har jeg også lagt. ( nesten helt selv ihverfall hihi )

Et av bokbordene ble flyttet ut hit og brukes som “krakk” hvis noen trengen å sitte  for å ta på/av skoene.

Møblene er bruktfunn. Kommoden har jeg vist frem tidligere også. To av skuffene har samme farge som på veggen.

Speilet har jeg ikke gjort noe med og ihvertfall ikke fjernet kistremerket…!

Brann, politi, sykehus og Kredittkassen, hmmm ja det var kanskje de viktigste nummerene… Lurer på hvor jeg hadde havnet hvis jeg hadde slått disse nummerene nå *hihi*

Til og med blomsterpotta og rammen er bruktfunn. Så her har vi fått en splitter ny gang til en billig penge. 

Til slutt vil jeg minne om GIVEAWAY med trekning i morgen (12 oktober) hvor du kan vinne en vakker krusedull signert Lady August

Nok en gang tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden  

Ønsker DEG en herlig kveld!

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#interiør #interior #interiör #oppussing #gang #fargeglad #colorlove #gulv #inspirasjon #handywoman #gulvlegging #englaskreativeverden #gult #gjørdetselv #doityourselfe #instagram #gjenbruk #facebook #giveaway #konkurranse #hekling #bruktfunn #teak #retro
19 kommentarer
    1. Så trivelig det ble. Jeg likte den fuglen på veggen ved speiler og kommoden hadde min onkel maken til en gang i tiden. Du er flink til å sette sammen et hele. Takk for at du deler! 🙂 God helg!

    2. Så lyst og trivelig det ble. En god velkomst når en kommer inn døren det der 🙂 fint når du tar igjen farge på veggen i kommodeskuffene. Nyt helgen 🙂

    3. En aldeles herlig og gul gang 🙂 Som lyser opp og gjør at man gleder seg til hele resten av leiligheten 🙂 OG jeg har VÆRT der, så jeg vet hvor fint det er der!!! Og skule gjerne hatt en sånn plass selv ja, snar 🙂 Fine gule kommoden <3 Ha en fin kveld Engla-ven 🙂 Så du jeg var kommet meg på Instagram da? Jeg skjønner ingenting av hvordan jeg skal gjøre ting ennå...kommer på kurs hos deg en dag 😀 Klemmer til deg <3

    4. en liten gang blir større når den holdes i lyse fine farger,gult er en nydelig farge som gir stor romfølelse synes eg :)veldig enkelt og veldig fint,god helg til deg også og lykke til med give awayen,jeg er nok ikke på facebook så jeg får ikke delta :)men jeg liker h hi

    5. frodith: Tusen takk snille vennen min <3
      Håper du tar tureen hit til Spydeberg igjen snart så du får sett den live 🙂
      Jeg finner deg ikke på insta...har du lagt meg til som venn? Skriv en kommentar til meg da 😉 og JAAA du er hjertlig velkommen på kurs 🙂 Du er i så fall ikke den første, hihi
      God natt vennen min og god søndag også <3
      Nattinattaklem til deg

    6. ladyaugust: Tusen, tusen takk snille flotte LADY <3
      Det mangler bare en flott krusedull her, så blit det bra, hihi 🙂
      Ønsker deg en riktig god natt <3

      Nattinattaklem til deg fra meg

    7. fruensvilje: Tusen takk for din koselige kommentar kjære Connie <3
      Gangen ble ihvertfall veldig annerledes enn den var, for før måtte man gå sidelengs for å komme inn mellom vognen og skohyller, hihi
      Gøy å kunne skape et helt nytt rom helt selv 🙂
      Skal nok kjøre igang en giveaway her på bloggen igjen snart også, for det er jo dårlig gjort å ha den bare på facebook og instagram...

    8. Noen bare DATT inn av seg selv…uten at jeg vet hvorfor, jeg skal se om jeg skjønner hvordan jeg finner deg…og da finner du meg kanskje… Jeg klarer ikke finne meg selv, sånn bare på googling… Kan alt for lite …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg