Et siste farvel med denne stuen..!!

Dette er de siste bildene som ble tatt i denne stuen. Jeg har lenge vurdert det, og i helgen bestemte jeg meg for å gjøre noe med det. 

Den ble rett og slett for mørk og dyster i forhold til alle de andre gladfargene her, og nå når mørket kommer sigende tidligere og tidligere bestemte jeg meg for at tiden var inne.

Siste rest av sommer ble tatt inn i helgen, og med levende lys er det jo en koselig sofakrok. Men litt for mørk…

Jeg ville prøve med en lysere og friskere farge. Så i dag var det bye, bye til den brune veggen, og jeg gleder meg til å vise frem den “nye” stuen min.

Fortsettelse følger *hihi*

Til slutt vil jeg minne om GIVEAWAY hvor du kan vinne en vakker krusedull signert Lady August.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#interiør #interior #interiör #stue #oppussing #fargeglad #colorlove #haybojesen #inspirasjon #gjenbruk #sommer #flytelys #maling
9 kommentarer
    1. Så spennende. Tror du får malt den stuen din mange ganger før jeg finner frem malerkosten for å male her hjemme 🙂 Synes det er et skikkelig tiltak. Gangen og do skulle hatt ny farge for lenge siden, men høsten er jo enda ung…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg