Masse “nytt” med min kuleste spray..!!!

Nå har jeg brukt opp enda en boks med den kule sprayen min.

Denne fine uglen er fra Søstrene Grene og kostet under 50 kroner. 

Den var opprinnelig svart, men veldig blank. Jeg synes det var vanskelig å se detaljene på den, og fant derfor ut at jeg ville spraye den.

Det andre er denne gamle kaffe? kanna. 

Jeg glemte å ta førbilde av den, men sånn ser lokket ut. Da jeg kjøpte kanna fikk jeg også tak i en blomsterpotte som passet akkurat oppi.

Jeg sprayet kanten på blomsterpotta, puttet den oppi kanna og tok inn en av eføyene jeg har ute.

Enda en blomsterpotte ingen andre har maken til..

Til slutt en fin sommerfugl. Litt for blass farge synes jeg, så denne måtte også få en dusj med gult.

Alt om min gule favorittspray finner du *HER*

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden *♥*

Ønsker deg en fin kveld videre!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla ♥

 

 

#gjenbruk #spraylakk #gul #blomsterpotte #kaffekanne #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #inspirasjon #skaperglede #gulterkult #oppussing #sommerfugl #ugle #søstrenegrene
6 kommentarer
    1. oi oi det blir jo bare sååååå fint!!! Jeg må få tak i en spray, kanskje rosa eller mint 🙂 ting som ser ut som det bør kastes her kan jo bli til nytt liv juuhuu takk for tips, igjen he he veldig tøff blomsterpotte!!

    2. Sola mi!! <3 Hele du 🙂 Herlige ting <3Stor gul og glad klem fra meg <3 Sove godt min venn <3 Jeg er så trøtt at jeg begynner å skrive i ørska her nesten 😀

    3. Du gjør ting sååå fort og så blir det så bra 😀 Mens jeg sitter og tenker på hva jeg skal lage så vipps har du lagd en hel haug med ting og så fortsetter jeg å tenke og vipps er det noe nytt, jammen er du rask 😀 I morgen er det loppis på meg og jeg gleeeder meg, gjenbruk er tingen 😀 Goood helg kjære Engla <3 klæmme varmt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg