Her er mitt kjøkken!

Månedens tema i BoligPluss er kjøkken, og her et mitt bidrag til til utfordringen: “Vis oss kjøkkenet ditt”

Jeg elsker farger og blir glad av å oppholde meg i kjøkkenkroken vår. HAPPY HOME passer bra, for her er det mye lek, mye latter og mye morro. Et levende hjem som jeg trives bedre og bedre i.

Mesteparten av interiøret har jeg fargelagt i form av sparylakk og maling.

Kjøpmannsdisken i bakgrunnen var opprinnelig trehvit og det samme var kjøkkenbordet. Men det varte ikke lenge, etter at det kom inn i denne leiligheten.

Selv messingkandelaberet og den gamle kaffekanna har skiftet farger. Kaffekannen ble omgjort til blomsterpotte tidligere i sommer.

Her →kan du se bildene som er lastet opp så langt, og stemme på din favoritt!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden *♥*

Ønsker deg en fin kveld!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla 

 

#kjøkken #utfordring #fargeglede #inspirasjon #gjenbruk #interior #interiør #interiör #hobby #farger #blogg #kreativ #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #gjørdetselv #konkurranse #boligpluss #bruktfunn #oppussing #kjøkkenkrok #happyhome
5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg