Mormor og de åtte ungene…

Ønsker dere alle en riktig god natt, med bilde av mormor og de åtte ungene. Nå er treårsfeiringen over og en sliten, men fornøyd gutt sover søtt. Mamsen puster lettet ut og kommer også til å sove veldig godt i natt.

En ukes feiring er over! Gøy, men også litt slitsomt.

Slitsomt fordi jeg noen ganger legger lista litt for høyt for meg selv, men dagen i dag har bare vært koselig. 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Det er så viktig å ta seg tid til å bare være når man har små barn. De er kun HER og NÅ. For når jeg styrer som verst for å ordne sånn at alt er “perfekt” er lykkeliten bare opptatt av at han er tørst eller at han vil ha vann i vannkanna si…hihi

Jeg lærer fortsatt, og det er jeg glad for, så neste år skal jeg senke skuldrene enda litt..og nyte enda mer!

Jeg elsker å være mor!

Tusen takk for at du tittet innom 

 Ønsker DEG en riktig god natt!

Klem  fra Engla ♥

5 kommentarer
    1. En ukes feiring ja, da er det greit med vanlige dager igjen .:) Så gøyal pynt på kakene, sikkert gode også.. Og den søte lille armen da…å være mor er det beste i verden ..Sov godt 🙂

    2. Så fint at det bra alt sammen. Du er så fin mor at det er det eneste som teller, og dette var nok perfekt som bare det 🙂 Klemmer stor klem og god natt <3

    3. hahahaha men min venn du ahr jo barn fra før. har du ikkje lært at barn ikkje trenger perfekt, de trenger kjærlighet og omsorg og GØY?
      Perfekt er for voksne det ;D
      Glad du innser at egentlig trenger kun DEG for at det alt er perfekt
      <3
      klemmeting

    4. håper du har sovet godt i natt da :)god morgen foresten.Selskap i en hel uke burde slite ut alle og enhver,så nå kan du bare kose deg i dagene som kommer og glede deg over lillegutt :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg