Kaffekanna har flyttet inn..:)

If you don’t start out the day with a SMILE, it’s not too late to start practicing for tomorrow…:)

Jeg smiler for i dag kommer min datter og kjæresten hennes på besøk. De har vært på ferie en uke, så nå blir det godt å se de igjen.

Jeg har lenge hatt lyst til å ta inn kaffekanna, og i går når jeg fikk se denne kule gule sukkulenten måtte jeg bare…

Ble det ikke fint?

Frokostid med beagels og tøysekaffe = en gooood start på dagen! 

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Minner om → GIVEAWAY  ← hvor du kan vinne boken “Hekling for alle” Jeg trekker to vinnere i morgen.

 Ønsker DEG en superduper dag!

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #kaffekanne #kjøkken #smil #interior #interiør #interiör #gjenbruk #hobby #mydesign #gulterkult #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #diy #doityourselfe #konkurranse #giveaway #heklingforalle
10 kommentarer
    1. Kult! Er blomsten virkelig så gul? Ser den er grønn innerst…. Den ser flott ut nemlig og passer helt perfekt i kaffekannen! Nyt lørdagen 🙂

    2. Jo,nå var kaffekannen kommet dit den skulle 🙂 Er det mye lys hos deg nå:-D Så mye gult gjør det vel lyst og fint? Håper du får en fantastisk lørdag min venn. Jeg skal på shopping i dag tror jeg :- )Klemmer lørdagsklemmer i alle fasonger <3

    3. Veldig fint, annerledes og flott. Håper dere har en god høstdag. I dag syns jeg det er vanskelig å ikke ha krefter til å gå ut i høstværet, men det går over og av og til kan man tillate å seg å kjenne på det kjipe også. Snart skal jeg lete etter millimeterlykke igjen 🙂

    4. når en tar inn sommerpynten er det høst da ? klart det ble råstilig med den gule kanna inne,særlig med den flotte sukkulenten i,er den ekte ? har aldrig sett en gul variant før da

    5. Grete: Tusen takk <3
      Ja den er virkelig gul, men med spray 🙂
      Ikke min spray denne gangen, hihi men når den vokser blir den bare grønn 🙂
      Ønsker deg en fin kveld!
      Klem fra Engla

    6. frodith: Ja endelig kom den inn sånn at jeg kan se den mer 🙂
      Ja her skinner solen døgnet rundt vet du 🙂
      Nå er jeg ferdig med barneselskap og er klar for sofakroken resten av kvelden 🙂
      Håper du har hatt en fin helg!
      Klem fra Engla

    7. ladyaugust: Tusen takk kjære du <3
      Ja tøysekaffe er best, for det er den med sjokoladesmak, hihi
      Ønsker deg en finfin kveld <3
      Klem fra Engla

    8. Therese: Tusen takk kjære deg <3
      Skjønner godt at det blir vanskelig å måtte være inne i det nydelige høstværet.
      Jeg tenker mye på deg, og er det noe jeg noen gang kan gjøre for deg vil jeg at du sier ifra. Du virker så god og deler så mye godhet. Håper du opplever gode ting i hverdagen din til tross for lite krefter.
      Sender deg varme tanker og gode klemmer <3

    9. fruensvilje: Hihi, temperaturen på dagene tilsier at det fortsatt er sommer, men høstfargene har så vidt begynt å komme her.
      Kaffekanna tok jeg rett og slett inn bare fordi jeg ikke hadde tolmodighet til å vente lenger, hihi
      Sukkulenten er sprayet gul, men ikke av meg denne gangen 🙂
      Ønsker deg en fin kveld!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg