Min egen tolkning av Kahler jubileumsvase..:)

På instagram har det florert bilder av Kahler vaser i alle varianter og den siste tiden er det jubileumsvasen som tydeligvis har vært det hotteste. Jeg har ingen Kahlervaser, men alt er morsommere enn å rydde og vaske, så midt i fredagsvasken måtte jeg bare…

Lage min helt egne a`la Kahler vase, bare på ert, hihi

Jeg hadde ikke hvit spray, men kobberspray har jeg enda mye av. Selv etter at jeg gikk bananas med kobbersprayen tidligere i år.

Jubileumsvasen er hvit med kobberstriper, så jeg prøvde med en tape jeg hadde her, men fant ut at den var finere uten.

Sånn, der kom kobberfargene frem her igjen. Håper aloeveraplanten min vil trives i blomstervasen, hihi

Lysestaken og hjertet sprayet jeg i forrige runde med kobbersprayen.

Nå er ostepoppen på bordet og jeg skal kose meg i sofakroken resten av kvelden.

Med godt selskap av Kay, eller apekatt Strand som lykkeliten kaller han.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker DEG en herlig kveld videre!

Minner om → GIVEAWAY  ← hvor du kan vinne boken “Hekling for alle” Jeg trekker to vinnere søndag 14 september.

Klem  fra Engla ♥


#gjenbruk #interior #interiør #interiör #kobber #hobby #mydesign #kaybojesen #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #kahler #kahlerjubilemsvase #kobberspray #återbruk #konkurranse #instagram #facebook #gds #sds #fornye #makeover #diymakeover
19 kommentarer
    1. Herlig 🙂 Er det en aloveraplante? Det er så kos når helgevasken eller rydden er tatt, her tok jeg den på torsdag. Da kan man bare kose seg og nyte <3 stooor klæm 🙂

    2. Herlig vase, jeg vet jo ikke om den originale eller hvordan den ser ut jeg da. Har ikke greie på sånt jeg vettu. Men herlig DIN da uansett 🙂 Kos deg med ostepopen din <3 Klemmer <3

    3. Jeg har også fått med meg at det har kommet en jubileumsvase fra kahler, men har ikke noe fra kahler selv. Synes vasen din ble flott! Behandler du glasset noe før du sprayer? Holder fargen seg godt på glasset? Har noen skapdører med glass som ehlst skulle vært uten glass siden de skal være foran Billy-hyller med klær 😀 Har vurdert å sette inn papir. Det kan jo skiftes ut. Har vurdert å male plate å sette inn og å spraye glasset. Det hvite rundt skal da helst forbli hvitt. Har en mørkerosa spray som kunne passet . Du kan se den her: http://dandilion.blogg.no/1394208239_diy_fornyelse_av_herm.html

    4. ladyaugust: Tusen takk kjære deg <3 Ja det er en aloveraplante 🙂
      Det er så deilig når det er vasket og ryddet, men jammen er det mye annet jeg har lyst til å gjøre i stedet, hihi
      Stoooor klem <3

    5. frodith: Tusen takk vennen <3 Har egentlig ikke særlig greie på det jeg heller, men på Insta får man det inn med teskjed, hihi
      Merker er ikke viktig for meg, men det er så gøy å lage egne varianter. Plutselig kommer det nok en som er neste lik her også, bare for morro skyld 🙂
      Håper du koser deg i kveld også!
      Klem til deg fra meg <3

    6. dandilion: Har ikke noe fra Kahler jeg heller og har vel egentlig ikke noe sterkt ønske om det heller. Ihvertfall ikke akkurat nå..Synes det er mye artigere å ha noe som ikke alle andre har jeg, enten gamle ting eller ting jeg lager selv. Men Kay han er ny da og “moteriktig” men en interiørklassiker lot jeg meg fortelle 🙂 En artig krabat som jeg har det gøy med 😀
      Jeg bruker veldig fint sandpapir før jeg sprayer, bare for å matte overflaten. Ellers er det bare å passe på at det er rent og fettfritt. Hvis du taper godt er jeg sikker på at det blir fint med spray, men selv hadde jeg nok ville hatt stoff og evt. frostspray 🙂
      Lykke til!

      Klem fra Engla

    7. Takk for gode råd! Vurderte frostet effekt i form av folie, men må ha noen ruller da. Da er det nok mer økonimsk med frostspray. Har kjøpt noe fint papir. Mulig det kan gå om vi har noen bedre tape enn sist. Når vi først hadde begynt måtte vi jo prøve å teipe og når jeg da ikke fant noe skikkelig så tok jeg det jeg hadde 😀 I utganspunktet tenkte vi å feste det på innsiden av glasset slik at det kan skiftes ut. Det enkleste ville kanskje vært å lime det på glasset og lakke det? Og heller lime på nytt når et skifte er ønsket. Er plass til mange lag 😀 Hmm… Fått noe å tenke på nå 🙂 Eller bruke decoupagelim som jeg allerede har i hus. Det er jo bare å prøve. Plutselig kriblet det 😀 Resonnerer meg fram til et prosjekt mens jeg svarer 😉

    8. dandilion: Hihi, ja det er ofte sånn at man får litt noe tanker og ideer mens man sitter og skriver. Tror det blir fint samme hva du velger jeg, men vet at hadde det var meg hadde jeg nok prøvd med stoff, for da kan man jo bytte litt etter humør 🙂
      Lykke til!
      Klem fra Engla

    9. cuskima: Tusen takk kjære deg <3
      Ut å kjøp deg spray, det er jo så gøy.
      Masse nye fine ting med en sprayboks for 69 kroner, hihi
      God kveld min venn <3
      Klem fra Engla

    10. Papir og lim var ikke vellykket. Nå blir det folie sånn for enkelhets skyld 😉 Håper i hvert fall det er enkelt å få fint 😀 På to av skapdørene blir det trefarget folie og så regner jeg med vi bestiller rosa folie til frøknas rom. Det vil passe godt inn der 🙂

    11. dandilion: Det høres veldig bra ut. Har fått med meg at veldig mange bruker folie, til og ved på benkeplatene. Utrolig flott og dekorativt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg