En sliten teak kommode blir GUL…og kul..???

Ja, når jeg først hadde så mye gul maling her er det jo bare å brette opp armene å male. 

Denne kommoden fikk jeg av min datters kjæreste. 

Med en grundig vask og noen malingsstrøk ble den ihvertfall gul, og igrunn ganske kul synes jeg, 

Messingbeslagene ble skrudd av, skrubbet og pusset, for så å bli satt på igjen. Litt av en jobb, men jeg liker å gjøre ting ordentlig.

Føttene har jeg valgt og beholde som de var. Synes det ble en fin kontrast. De har også messinbeslag.

Denne kommoden ble pusset opp med tanke på å selge den, for her er det snart fylt til randen, *hihi*

Er du glad i å male?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Minner om → GIVEAWAY  ← hvor du kan vinne boken “Hekling for alle” Jeg trekker to vinnere søndag 14 september.

 Ønsker DEG en fin super torsdag videre!

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #maling #kommode #gul #retro #interior #interiør #interiör #selges #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #oppussing #bruktfunn #konkurranse #gulterkult #giveaway #heklingforalle #instagram #facebook #carpediem
6 kommentarer
    1. Den ble riktig fin. Ja, jeg liker å male, men helst bilder!!!! Men det hender jeg maler både det ene og det andre som deg. Gøy å pusse opp ting på den måten. Du inspirerer!

    2. Så fin denne kommoden ble også! Jeg skjønner ikke hvordan du får tid til all malingen, for her tar sånt tid. Det er som med vaskebøtten, det er egentlig bare å begynne – og da går det jo greit, men jeg synes det er litt av et tiltak å begynne å male 🙂

    3. Jeg skulle ønske jeg var glad i å male. Jeg elsker disse teakmøblene. Har en skjenk i stua, sybord og lenestoler <3
      Denne ble kjempefin og blir sikkert solgt i en fei 😀
      Ha en strålende kveld!
      Mange klemmer

    4. Har du en til kommode som du har malt gul? Jeg synes jeg husker en til gul kommode? Eller tar jeg feil 😀 Fin var den uansett 🙂 Jeg liker egentlig å male jeg.Men har ingenting å male, vil ha eget HUS!!! Se om du finner et til meg er du grei 😀 Hi-hi. GUlt er kult, og derfor er hele huset ditt snart det kuleste EVER 😉 Klemmer til deg min venn 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg