Ny måned, ny farge – Gammel krakk blir god som retro..!

Med litt spraymaling og et gammelt sengetrekk blir krakken god som ny, eller god som retro, hihi

Utgangspusgtet var en veldig sliten og slitt gammel krakk full av malingsglekker.

Først skrudde jeg den fra hverandre og vasket den godt. Pusset treverket og grunnet med heftgrunn. Så var det bare å spraye ivei med min nye turkise spray fra Clas Ohlson. Den tørker fort og lukter godt. Tror kanskje det er spraymaling og ikke spraylakk, for den har et matt og fint utseende.

Denne søte kaninen fikk lykkeliten av storebror i fødselsgave på sykehuset. 

Her er altså resultatet fra et av gårsdagens kreative sprell. Setet trekte jeg med et gammelt dynetrekk. Glad jeg tok til fornuft og sparte på dette flotte dynetrekket. For det meste blir jo til filler og nye tepper her i huset.

Men akkurat dette dynetrekket har blitt to nye putevar og nytt sete på krakken, og enda har jeg mer til overs, hihi

Gult er kult, men blått er også flott, hihi 

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker DEG en superduper dag!

Minner om → GIVEAWAY  ← hvor du kan vinne boken “Hekling for alle”

 

Klem  fra Engla ♥

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

#gjenbruk #spraylakk #lykkeliten #turkis #retro #interior #interiør #interiör #maling #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #uteplassen #farger #hobby #bruktfunn #konkurranse #blåtterflott #oppussing #giveaway #krakk #instagram #facebook
18 kommentarer
    1. God morgen skjønne, spreke, sportye du! Er innom for å ønske deg en god tirsdag, og håper du har hatt en fantastisk uke så langt 🙂 Å lese bloggen din er høydepunktet på dagen, derfor er det alltid moro når det er et nytt innlegg så tidelig om morgenen 🙂
      Stooor klem fra fast leser – vektlofterjenta.com ❤

    2. så fin den ble 🙂 gøy å leke seg litt med farger da 🙂 hehe, kjenner til den at alt gammelt sengetøy blir klippet opp og brukt til matter, akkurat den basillen er jeg blitt bitt av også nemlig, så har fått lagd ett par stk hittil 🙂 og det er fra din side jeg ble inspirert 🙂 er jo gjenbruk av beste sort av ting jeg før bare hadde kastet i søpla 🙂

    3. Så utrolig enkel og flott den ble! Du kan godt være glad for at du beholdt dynetrekket ja! 🙂 du er så effektiv, kreativ og flink.
      Ha en fargerik og god dag videre 🙂

    4. For et løft den krakken har fått! Kjempekul! Gøy å se hvordan du får det til å fungere med så mange friske farger i interiøret.
      Her i huset er det nok verre med å spare tekstiler til noe annet enn hekletepper, men jeg ser poenget! Må kanskje prøve å være mer kreativ før jeg river og klipper opp alt…
      Ønsker deg en god, kreativ dag. Du er stadig til inspirasjon 🙂

    5. Ble kjempefin og passer godt til putene dine 🙂 Så fin farge på spraymalingen! Nå er jeg spent på hva du gjør med alle de gule malings-spannene jeg så på insta <3
      Kos deg med malingen <3
      Mange tirsdagsklemmer!

    6. Den ble kjempefin Engla, og med den herlige lille kaninen på ble den perfekt 😀 jeg skal på loppemarked så fort jeg får sjansen, og kjøpe nye filler jeg 😀 KJøpe filler nemlig :- )Håper alt er bra med deg min venn 🙂 Kos deg i høst-sola <3 Klemmer godklemmer <3

    7. Anonym: Tusen takk 🙂 Hvis du tar en titt i kategori oppussing er det et innleg som heter noe sånt som norges tøffeste gulv. Der finner du all info 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg