Lappeteppe og giveaway – God fredag!

Men god hjelp fra min mor har jeg laget jeg dette deilige ullpleddet. Jeg strikket lappene, hun heklet de sammen og til slutt tovet jeg det.

Deilig å krype uner dette nå når det begynner å bli kjøligere på kveldene.

Min mor er en mester til å hekle og har gitt ut mange heklebøker, les→ Min mor norges hekledronning

Nå har hun selv overtatt salget av den andre boken hun ga ut “Hekling for alle” og selger den for kr 100,- + porto, så hvis du er interessert i den kan du kontakte henne på telefon 91812318. Kanskje en julegave til deg selv eller andre hekleglade?

Hun er også så snill og grei at hun gir bort to bøker til mine lesere, så nå er det duket for giveaway igjen.

Hvis du vil være med på denne giveawayen gjør du følgende: 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Legg igjen en kommentar her = 1 lodd

Like og dele bildet jeg legger ut på facebook → Englas kreative verden 1 lodd

Reposte og tagge bildet jeg legger ut på instagram → englaskreativeverden 1 lodd

Husk å skrive hvor mange lodd du tar, din mailadresse og evt brukernavn på instagram.

Trekkning vil skje søndag 14 september.

 

Lykke til!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Tusen takk at du titter innom meg og min kreative verden 

Nå er ostepoppen på bordet og jeg er klar for å krype under pleddet mitt ♥ 

Ønsker deg en herlig kveld!

Klem  fra Engla ♥


 

#giveaway #konkurranse #hekledronning #norgeshekledronning #jeanetteskarpmo #lappeteppe #hekling #strikking #heklebok #heklingforalle #interiør #sofakroken #ostepopp #høst
17 kommentarer

Siste innlegg