Ostepopp på onsdag!

Ja nå har jeg skeiet skikkelig ut med ostepopp på onsdag også, for etter en lang dag på Ikea da trenger kroppen litt påfyll *hihi* 

Så nå har en stk sliten og veldig fornøyd Ikeakunde akkurat landet i sofaen hjemme. 

Kort oppsummert “Jeg ELSKER Ikea” En dag fylt av masse inntrykk, masse inspirasjon, en full handlevogn og en tom lommebok. Akkurat sånn som det skal være.

Den gule klokken er en av de tingene jeg ikke visste at jeg trengte, men som jeg bare MÅTTE ha *hihi* 

Tusen takk for alle gode tips og råd til hva jeg skulle se etter. Jeg tror denne vognen inneholder det meste.

Ønsker deg en riktig god natt!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla ♥

#ikea #shopping #gilterkult #gulklokke #interiør #inspirasjon
13 kommentarer
    1. uff den gule sofaen er både upen og skikkelig vond og sitte på hahaha, har sjekket det ut selv nemlig 😀
      Håper du koser deg MAX med ostepoppen i kveld -du fortjener det <3

    2. cuskima: Tusen takk snille gide deg <3
      Jeg koser meg veldig, men er sengeklar nå kjenner jeg 🙂
      Hihi, den gule sofaen var helt til å begynne med, så jeg hadde knappt nok tid til å sette rompa ned 🙂 Heller ikke til å studere den, for det var ikke sofa jeg så etter. Men jeg hadde egentlig planlagt å ta med meg ostepopp og brus og skikkelig kose meg der, bare for å få et skikkelig gult ostepoppbilde 🙂
      Ønsker deg en riktig god natt <3

    3. frodith: Nei, nei, nei, der går grensen, hihi
      Det får holde med ostepoppen 🙂
      Men nå er det natta og jeg ønsker deg en riktig god natts søvn min venn <3
      Håper din dag har vært fin 🙂
      Go´klemmer på vei

    4. Ja noen ganger må man bare se og ikkje alltid handle oss fillete -som eg gjorde i dag hahaha -oh wellers eg trenger ting til fjeset, ikkje bare til huset :D:D
      nattinatt fine du -tror du er trøtt i nebbet i dag siden det ble litt lite søvn i natt
      vakre drømmer <3

    5. Så kjekt att du fikk en fin dag :)ikke noe er bedre enn å komme fornøgde hjem etter en handledag.Den klokken var råstilig og kommer til å ta seg helt suppert ut hos deg :))håper du får en nydelig søvn i natt da

    6. Nå kan du sove og drømme søtt om handletur på IKEA. Det går liksom ikke an å bare stikke innom for å SE. Det er alltid en del ting som blir med hjem. Så takk og pris for at prisene er ganske greie. God natt <3

    7. Herlig! Jeg har et blandet forhold til IKEA. Eeeeelsker å tusle rundt å se på ting, men så blir det så vanskelig å bestemme seg at jeg ofte handler mindre enn jeg hadde planlagt. Så jeg må ha handleliste for å gå på IKEA 😀 Lider av bestemmelsesvegring 😀
      God natt Englavenn
      Mange klemmer

    8. Oj, det er sikkert ikke pent av meg, men blir veldig misunnelig på Ikea-turer! Her er det 26 mil til nærmeste, så det blir ikke ofte.
      Knallstilig klokke, og det ser ut til at du har fått med litt annet i vognen også, haha:)
      Jeg har forresten fått pakke i posten derfra i dag, kanskje mindre slitsomt, men på langt nær så gøy….
      Nattaklem fra meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg