Konge om natta og konge om dagen…, sånn er det å være kreativ!

I går kom jeg meg i seng ganske tidlig, for tanken var å få en god natts søvn og møte uthvilt og opplagt på Ikea i dag. Men sånn går det ikke alltid når man er i en kreativ flow. For når hode treffer puta, da dukker den ene gode ideen etter den anndre opp, og søvnen er det bare å glemme. Da sto jeg like gjerne opp igjen og malte jeg,  *hihi* 

Det er jo ikke sånn hver natt, og det positive er at jeg fikk gjort ferdig kommoden jeg har holdt på med. Den ble superfin, så i dag skal jeg nok klare å holde meg våken bare ved å tenke på den *hihi*

Så på tross av fire timers søvn (som er akkurat fire timer mindre enn det jeg mener at jeg trenger) er jeg klar for en dag på Ikea sammen med en god venninne.

Er det bare jeg som har en kreativ våkennatt i blandt?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden

Ønsker deg en fin dag!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #flüggerfarve #gul #palma #ikea #interior #interiør #interiör #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #inspirasjon #skaperglede #gulterkult #oppussing #våkennatt
8 kommentarer
    1. god morgen,hadde jeg vært kreativ om natten hadde vel min kjære begynt å lure hi hi,men tenke før auga dett det gjør jeg titt og ofte.
      Du får kose deg på ikea og så krysser vi fingrane for att du holder deg våken

    2. Nei såklart er du ikke den eneste 🙂 Jeg har blitt mye flinkere til å ha natt når det er natt enn før, men det hender ennå selvfølgelig 🙂 Jeg har ei supergod venninne og da vi bodde nærmere hverandre, holdt vi stadig på med kreative prosjekter sammen, og glemte klokka alltid. Hun er en av de morsomste jeg vet å være sammen med for vi bobbler litt når vi setter i gang. Her er jeg mer alene med kreative syssler, det er morro det også men enda mer morro sammen 😀 Ha en nyyydelig dag på Ikea <3 klæmmings 🙂

    3. Jeg er nok ikke så våken om natta nei, sånn at jeg begynner med kreative ting.. He-he..nei jeg kan være våken, men ikke så kreativ. Men resten av døgnet prøver jeg å være litt kreativ da 😉 Kos deg på Ikea med venninnen din 🙂 Og kjøp masse fint du kan male 😀 He-he. Godklemmer på vei <3

    4. Eg fungerer jo best på kveld og natt, så mangt et prosjekt har startet sånn. Bla min blogg og flere andre prosjekter. Som å sende brev til forskjellige ( email format) eller planlegge kjøkken eller sjekke finn for KUPP eller lese blogger eg ikkje alltid rekker på dagen 😀
      Joda natten er kreativ den <3

    5. Kreativ om natten, ja. Nei om jeg ikke får sove så ligger jeg og roterer. (Så egentlig kunne jeg like gjerne stått opp og gjort noe fornuftig). Men det kommer mange tanker når hodet treffer puten, men som regel er jeg så trøtt at jeg sovner likevel. Og fire timers søvn går bra en gang i mellom, men litt fler er å foretrekke sånn i det daglige.
      Regner med at du holdt deg våken, og fikk deg en fin tur på Ikea 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg