En GUL dag!

Her starter jeg dagen med tøysekaffe og ikeakatalogen. I morgen har jeg tenkt å bruke noen timer på Ikea, og da må jeg jo møte godt forberedt *hihi*

Har du noen gode tips til hva jeg bare MÅ kjøpe på Ikea? 

I dag har jeg tenkt å male dagen gul 

Har du noe kreativt på gang?

Tusen takk for at du titter innom!

Ønsker deg en superduper tirsdag!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla ♥

 

#gjenbruk #flüggerfarve #gul #kjøkken #ikea #interior #interiør #interiör #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #inspirasjon #skaperglede #gulterkult #oppussing
6 kommentarer
    1. Ikea, da tenker jeg overveldet.. Er nok lurt å ha en plan. Kanskje skrive en liste. Du kommer sikkert hjem med flere ting du bare måtte ha også…Men hver ikea ting vi har er vi svært fornøyd med, så kos deg så masse. Mye kreativt, smart og billig design der, og visste du at ikeakatalogen er verdens mest trykte trykksak?

    2. God morgen.Vi har desverre ikke ikea i nærheten,men skulle ønske det var her så jeg hvet ikke så mye hva som finnes i butikken.
      I dag skal jeg være hjemme,spørs om jeg skal begynne på mitt renoveringprosjekt hi hi

    3. Definer tøysekaffe, hehe. Er det jålekaffe med brunt sukker og pisket melk servert i høye glass med skje? Eller er det bare en liten skvett til å tirre folk med? Eller er den blanda med sterkere saker? I så fall håper jeg du ikke skal kjøre bilen selv, hihi.
      Hadde jeg vært på Ikea, så hadde det blitt metervare om jeg hadde funnet noe fint stoff, et bord eller en benk og oppbevaringsbokser eller hyllesystem av noe slag til barnerommet og kanskje en cd-hylle eller to til å bruke til kopper, det har jeg lenge hatt lyst på. Dessverre er Ikea 4 timer unna, og lillejenta bare 3 mnd., så det blir nok ikke med det første…

    4. Gule dager er de beste!!
      Jeg ville sett på lampeskjermer som jeg kunne trekt opp hvis jeg skulle på IKEA 😉
      Vi har en plan om en tur snart. Far vil se på bokhyller og mor på lamper. Nå kommer den mørke tiden snart og da vil jeg ha masse morsomt lys inne 😉
      Ha en fortryllende dag
      Mange klemmer

    5. IKEA er artig! Og det er viktig å gå “strafferunden”. Altså forbi eller gjennom alle avdelingene selv om du vet hva du skal ha og kan gå snarvei 🙂 Jeg var en tur på IKEA i helgen, skulle bare ha et lite skjærebrett, men kom hjem med litt mer. Servietter feks, det blir alltid med hjem etter en tur her, uansett hvor mange som er igjen hjemme. Det dukker alltid opp litt “må ha” saker eller noe “veldig” nyttig. Blir spennende å høre hva du kommer hjem med som ikke var planlagt. God tur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg