Mitt aller beste malingstips!!!

I dag har jeg virkelig fylt på med maling her, og derfor tenkte jeg at jeg bare MÅTTE tipse dere om hvor det lønner seg å handle maling denne uken.

Etter å ha hvert uheldig med malingsvalget mitt to ganger, har jeg blitt flinkere til å søke ekspertråd når jeg skal handle malig.

Så i dag gikk turen til Flügger farve i Askim. Der har jeg kjøpt maling før og var superfornøyd med både malingen og servicen jeg fikk. De har ikke bare malingsbokser der. Men er utrolig flinke i faget sitt og har masse inspirasjon og gode råd å komme med.

Her har de brukt kobbermaling på en sjarmerende gammel kommode.

Vinglass som bordkort. Denne ideen likte jeg godt.

Både den øverste og denne kommoden er gamle natbord i furu som de har malt og festet tapet på. Utrolig dekorativt synes jeg.

Hjem kom jeg med hodet fult av gode ideer og ikke mindre enn syv forskjellige malingsfarger. Alle syv skal jeg bruke på et møbel. Kan du gjette hva?

Så kommer det beste av alt, nemlig mitt beste malingstips. Flügger har 30 prosent på maling denne uken, så løp og kjøp!!!

Tidligere har jeg blant annet malt denne stolen i Flügger interior high finish og er veldig fornøyd med den.

Liker du å male møblene dine selv?

Har du i så fall en favorittmaling?

 

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden *♥*

Ønsker deg en fin kveld!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla 

 

#maling #flüggerfarge #flügger #inspirasjon #gjenbruk #interior #interiør #interiör #hobby #farger #blogg #kreativ #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #farger #bruktfunn #oppussing
5 kommentarer
    1. Jeg tipper du skal i gang igjen med alle de skuffene dine jeg 😀 I forskjellige farger. Endre fra forrige gang? Så gøy at du finner litt inspirerende greier der inne da 🙂 Det med tapet var jo veldig smart. Og sikkert mye sånt man kan gjøre. Du har jo vært smart med de kartene dine du da 🙂 Skjønner du har hatt en god dag da 🙂 Det har jeg også egentlig 🙂 Stor klem til deg min venn <3

    2. Kanskje en hylleseksjon du skal bruke de 7 fargene på? 🙂 Jeg maler alle møblene mine (og dører og skap og alt som man ikke kan tro kan males). Elsker stilen din! Har deg på instagram og kom tilfeldig over bloggen din her og 🙂
      Ha en fin dag!

    3. blir spennende å se hva du nå skal male :)kan ikke påberope meg noe når det kjem til maling av møbler:)men da vi flyttet inn i dette huset malte jeg 7 fyllingdører kvite,før året hadde gått kjøpte mannen nye og stuet bort dei eg malte :)) siden har jeg bare malt vegger og et gulv :)),men har en komode som så absolutt skulle fått en oppussing

    4. Spennende med malingsprosjekter 😀 Jeg kjøpte sprøyte med kompressor på biltema, snop liten sak 🙂 Den brukte vi på spisebordet og stolene og så går det fort og blir pent 🙂 Flugger brukte jeg for noen år siden som tak og veggmaling, men jeg synes den var litt tynn, så det spruta maling til alle kanter, men det er noen år siden. Resultatet ble veldig bra men hadde ønska den litt tykkere enn melk 😉 Ha en riktig så god natt Engla <3 og Goood klæm 🙂

    5. jeg har tapetsert, og jeg har malt møbler i mange år. Det handler jo bare om å finne ideer, og gjøre noe med de.
      Jeg har et flott gammelt skap nede i gangen som skal til pers når det kommer til tapet. bruker skapet til sengetøy, og det rommer masse, men trenger en liten oppgradering nå etter hvert. Gleder meg, men det må komme når jeg er ferdig med resten::)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg