Med god hjelp er enda et teppe ferdig!

Enda et teppe er ferdig. Denne gangen har jeg fått hjelp av Apekatt Strand, som lykkeliten kaller han *hihi*

Han var nemlig fast bestemt på at han skulle lære seg å hekle.

Øvelse gjør mester, så her gikk det unna på slutten.

Litt hvile innimellom, men plutselig var det ferdig *hihi*

Yeah, endelig ferdig! 

Dette teppet skal gis bort facebooksiden min som du finner her→ Englas kreative verden ←

Jeg lovte å ha giveaway på ett teppe når 3000 fulgte meg i min kreative verden der, og akkurat nå er det faktisk 3074 som har trykket på liker knappen.

Til alle dere som følger meg i min kreative verden, her på bloggen, instagram og på facebook: “Jeg setter utrolig stor pris på at dere titter innom, trykker på likerknappen og at mange av dere legger igjen så koselige kommentarer.”

Tusen, Tusen takk 

Har DU har lyst til å være med i trekkningen på dette teppet, er det lurt å ta en titt på Englas kreative verden på Facebook

Har du enda ikke prøvd deg på et teppe, men har lyst til å prøve, finner du min trinn for trinn beskrivelse *her*

Klem fra Engla

 

#giveaway #konkurranse #englaskreativeverden #facebook #apekatt #gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #inspirasjon #craft #recycle #diy #diyteppe #diyragrug #oppskrift #hobbyblogg #hekleteppe #kaybojesen
3 kommentarer
    1. så fint teppet ble:))du er jammen flinke.Det går ikke fort med meg og mitt teppe hi hi dynetrekka ligger fortsatt hele og fine og venter på att noen vil rive dem opp 🙂

    2. Så deilig da 🙂 Jeg får hjelp av en IS i dag 😀 He-he.. Og jeg feirer bloggbursdagen med en is..SÅ her blir det is og kos i dag 🙂 Håper du har en fin dag, jeg har også vært i byen på fotosafari 🙂 Så moro at du skal gi bort en rye da. De blir tunge når man sitter med de på fanget og blir større og større 😀 Stor klem til deg min venn <3

    3. Kjempeflott teppe 😀 Du er så flink du Engla <3 Jeg har ennå ikke skjønt det med hvor man øker eller hvordan men det går på et vis selvom 😉 Ha en nydelig dag for i dag er det kakedagen <3 goodklæm 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg